هواوی نوا 3

ترکیب دوربین سلفی دوگانه و هوش مصنوعی در گوشی هواوی نوا 3

گوشی هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) با ترکیبی از دوربین سلفی دوگانه و قابلیت هوش مصنوعی، نسل جدیدی از سوپرسلفی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد. فناوری انقلابی در سری نوا 3، راهکارهای موجود برای وصف حال اشخاص را تغییر داده است.

عکس های سلفی، تفاوت خاصی با دیگر عکس‌ها دارند. به بیان دقیق‌تر و واقعی‌تر، یک عکس سلفی در واقع بازتابی برای یک لحظه از زمان سفر شخص در طول زندگی به حساب می‌آید. در دورانی که ما به طور پیوسته به دنبال فناوری‌هایی هستیم که مطمئنا زندگی ما را ساده‌تر کرده و با انجام کارهای مختلف، صرفه‌جویی در وقت را برای ما به دنبال دارند، سلفی‌ها با روند یاد شده در تضاد قرار دارند. از زاویه‌بندی تا تنظیم و گرفتن چندین و چند باره عکس تا ویرایش و استفاده از فیلترهای مختلف، باید با مجموعه‌ای از کارها روبرو شویم تا در نهایت امر، یک عکس سلفی عالی به ثبت برسانیم.

تمامی ما با مجموعه‌ای از استعدادها، انرژی و البته زیبایی ظاهری منحصر به فردمان، نسبت به ثبت عکس های سلفی عالی تمایل داریم و در این راه، سلفی‌های ثبت شده بر پایه استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، راهکاری مناسب برای به اشتراک‌گذاری این تصاویر با جهان اطراف به حساب می‌آیند.

هواوی نوا 3 راه و رسم سلفی گرفتن را تغییر می‌دهد

در راهکاری تازه و خارق‌العاده، سری HUAWEI nova 3 به نحوی آماده شده تا راه و رسمی را که برای گرفتن عکس های سلفی استفاده می‌کنیم تغییر دهد. هواوی نوا 3 با تجهیز به هوش مصنوعی (AI)، از ترکیب دوربین دوگانه در جلو بهره‌مند شده که سنسور اولیه 24 مگاپیکسلی را در کنار سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی قرار داده است.

روزهایی که شرکت‌های تولیدکننده به دنبال بازاریابی و استفاده از تعداد پیکسل بیشتر یا فیلترهای از پیش ادغام شده در دستگاه‌های خود بودند به سر آمده است. آنچه کاربران به واقع و در حقیقت نیاز دارند، گوشی هوشمندی است که به اندازه کافی هوشمند بوده تا کارها را برای آن‌ها انجام دهد. دوربینی که تنها به تار کردن پس‌زمینه بسنده نکرده، بلکه سوژه و محیط اطراف را با هارمونی عالی به تصور کشیده و به نحو احسن معنای داستان سلفی یک شخص را تشریح می‌کند.

هواوی نوا 3

برخلاف دیگر گوشی های هوشمند که در آن‌ها، دوربین جلو با تعداد پیکسل‌های پایین تنها روی چهره سوژه تمرکز کرده و محدوده پس زمینه و اطراف را نادیده می‌گیرد، دوربین مجهز به تکنولوژی هوش مصنوعی هواوی به نحوی طراحی شده تا جزئیات را با استفاده از لنز اولیه به ثبت برساند. پس از این، دوربین ثانویه، اطلاعات بیشتر را به ثبت رسانده تا با ایجاد افکت‌های بوکه چشم‌نواز و جذاب، بهترین حالت شما و البته محیط اطرافتان را به تصویر بکشد.

از آسمان آبی گرفته تا سواحل آفتابی و گیاهان شاداب، شب‌های پرستاره و حتی جادوی نور صحنه در طول اجرا، دوربین جلوی این محصول می‌تواند بیش از 200 سناریوی متفاوت را در هشت دسته‌بندی، شناسایی کند.

مهم‌تر از این، تصور کنید که چه زمان و انرژی در پرتو نیاز نداشتن به ویرایش مجدد و استفاده از فیلترها پس از به ثبت رسیدن عکس، صرفه‌جویی خواهد شد. دستگاه‌های کاربرپسند هواوی به الگوریتم‌های زیباسازی بر پایه هوش مصنوعی مجهز شده‌اند. الگوریتمی که در نظر می‌گیرد افراد و دنیای پیرامون آن‌ها چگونه می‌توانند در زیباترین حالتشان قرار گرفته و در پرتو همین موارد، مجموعه‌ای از تنظیمات را برای رنگ پوست و جزئیات چهره، بر پایه سن و سال، جنسیت و سایر موارد به کار بسته تا نکات مثبت را برجسته کرده و نواقص را پنهان کند.

نسل سوم دستگاه‌های هوشمند این برند از استاندارد HDR به صورت لحظه‌ای و بدون فوت وقت در فرایند پیش نمایش و ضبط پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، گزینه‌های مدیریت نور با کیفیت در سطح استانداردهای استودیویی نیز لحاظ شده است. این در حالی است که پنج مشخصه چهره سوژه نیز رصد شده تا توسعه مدل سه بعدی به منظور شناسایی نقاطی که به مدیریت بیشتر نور یا زیباسازی نیاز دارند انجام شود. این روند، سازگاری با قابلیت 3D Qmoji را نیز به دنبال داشته است. قابلیت جالبی که به طور دیجیتالی چهره کاربر را به یک آواتار دیجیتالی تبدیل می‌کند.

هواوی نوا 3

هواوی همواره به بالقوه شدن پتانسیل‌های کاربر از طریق فناوری و سایر المان‌ها متعهد بوده است. از همین رو با پرده‌برداری از هواوی نوا 3 و نوا 3 آی، امکان ثبت تصاویر، بدون تلف شدن وقت و از طریق ثبت جذاب‌ترین رکورد دیجیتالی چهره و محیط اطراف با استفاده از دوربین پشتی و جلوی دوگانه به کاربر داده شده است. در این مسیر، امکان استفاده از الگوریتم‌های زیباسازی بر پایه استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، حساسیت بالا به نور از طریق پشتیبانی از استاندارد HDR و اضافه کردن ایموجی‌هایی برای جذاب‌تر کردن خروجی فراهم شده است.

خواه شما یک عکاس آماتور باشید یا شخصی حرفه‌ای در زمینه عکاسی، سری هواوی نوا 3 خود را به عنوان دوربینی مجهز به هوش مصنوعی شناسانده که به کاربر در شخصی‌سازی تصاویر سلفی برای ایجاد تعریفی جذاب از زیبایی شخص کمک می‌کند.

برای کاربرانی که از گوشی های هوشمند به عنوان ابزاری ضروری برای بیان احساسات، حالات و وضعیت خود استفاده می‌کنند، باید خاطر نشان کرد که آفتاب در حوزه ثبت تصاویر سلفی با استفاده از گوشی های هوشمند، طلوع کرده است. با این تفاسیر، گوشی‌های هوشمندی که از تکنولوژی هوش مصنوعی بی بهره مانده‌اند به تاریخ سپرده خواهند شد. از همین رو، خود را آماده کنید تا با دستگاه قدیمی خود خداحافظی کرده و خود را آماده به‌روزرسانی دیدگاهی که دیگران از شما دارند کنید. به‌روزرسانی که با سری هواوی نوا 3 انجام خواهد شد که هوش مصنوعی را در حوزه عکس های سلفی به مد جدید در این بازار تبدیل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هر دو دوربین عالی عمل میکنند هواوی واقعا داره پیشرفت میکنه

  2. مشکلش چی بود میگفتن تقلب کرده؟؟

  3. ۲ مگاپیکسلیش که الکیه ولی ۲۴ش میتونه غوغا بکنه در کل هواوی توی بخش دوربین رقیب نداره و یک الی دوسال از بقیه کمپانی ها جلو تره