بندهای اپل واچ

اپل مجموعه جدیدی از بندهای اپل واچ را معرفی کرد

در خلال رویداد معرفی آیفون های 2018، اپل مجموعه‌ای جدید از بندهای اپل واچ را نیز معرفی کرد. این بندهای جدید با نسل سوم و چهارم ساعت های هوشمند اپل سازگاری دارند.

همانند سایر رویدادهای اپل در ماه سپتامبر، مدیران امسال نیز مجموعه جدیدی از بندهای اپل واچ را در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف پیش روی کاربران قرار دادند. علی‌رغم بزرگتر شدن اندازه ساعت های اپل، این بندها با مدل 38 میلی‌متری قدیمی یا 40 میلی‌متری جدید و همین‌طور مدل‌های بزرگتر 42 و 44 میلی‌متری سازگار کامل دارند.

“Sport Band” به عنوان مدل پایه، در سه رنگ خاکستری (Lavender Gray)، آبی (Horizon Blue) و هلویی (Nectarine) به فروش می‌رسد و علاقه‌مندان به خرید مدل “Sport Loop” هم می‌توانند یکی از رنگ‌های هلویی، آبی (Cape Cod Blue)، نیلی سیر، خاکستری (Storm Gray) و همچنین “Hibiscus” (گل ختمی) را به دلخواه انتخاب کنند.

سپس این رنگ‌ها با بند فلزی جدید “Stainless Steel Milanese Loop” در رنگ طلایی یا بندهای چرمی، تکمیل خواهند شد. خرید مدل‌های Loop در رنگ‌های سبز (Forest Green) و آبی (Cape Cod Blue) نیز امکان‌پذیر است. بندهای سری Buckle علاوه بر رنگ‌های مذکور، با رنگ‌های صورتی (Peony Pink) و قرمز (Product (RED هم ارائه می‌شوند. علاوه بر این، بندهای چرمی سری “Hermès” اپل حالا شامل مدل‌های “Single Tour” و “Dobule Tour” می‌شوند که خرید هرکدام از آنها با رنگ‌های متنوع، امکان‌پذیر خواهد بود.

قیمت بندهای اپل واچ سری 3 و 4

علاقه‌مندان به خرید بندهای سری Sport Band و Sport Loop ناچار به پرداخت 49 دلار هستند، در حالی که مدل‌های گران‌قیمت‌تری مانند Milanese Loops ،Leather Loops و Leather Buckles در حدود 149 دلار قیمت خواهند داشت. امسال، باز هم بندهای گران‌قیمت در نظر گرفته شده است و کاربران برای خرید مدل‌های Single Tour و Double Tour از سری Hermès، به ترتیب باید 339 و 489 دلار پرداخت کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویر این بندهای جدید مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعاً چه جالبه حتی طراحی بند ها هم با یکدیگر فرق داره در حالی که چیزی مثل میای بند تو فقط رنگ های بنده فرق داره اولی این حتی طراحی هم فرق دارد و این نشون میده که با هر سلیقه‌ای می تونید این دیوایس را تهیه کنید