محصول جدید سامسونگ

منتظر معرفی محصول جدید سامسونگ در رویداد 11 اکتبر باشید

Samsung رسما از معرفی یک محصول جدید در رویداد ماه آینده میلادی خود خبر داد. آیا ممکن است محصول جدید سامسونگ همان موبایل انعطاف پذیر باشد؟

پیش از این، سامسونگ محصولات مهم مربوط به نیمه دوم سال 2018 میلادی همچون گوشی های سری گلکسی نوت یا ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرده است. اما حالا مدیران با ارسال دعوت‌نامه‌های رسمی، از معرفی یک دستگاه Galaxy جدید در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) خبر داده است.

سامسونگ چهارمین شرکت بعد از هواوی، ال جی و گوگل است که قصد دارد ماه آینده میلادی از یک محصول اصلی پرده بردارد. متاسفانه، اطلاعات چندانی در مورد محصول جدید سامسونگ در دست نیست، اما مدیران در یک عبارت از ارائه «راه‌های جدید برای ابراز [بهتر] احساسات کاربران» خبر داده‌اند. مهم‌تر از آن، شعار 4x fun است که می‌تواند به نوعی به عرضه یک تلفن هوشمند با تکیه بر قابلیت‌های دوربین اشاره داشته باشد. هرچند، ما مطمئن نیستیم که این محصول جدید، یک تلفن هوشمند باشد. از طرفی، هیچ‌کدام از اطلاعات مذکور به موبایل انعطاف پذیر کره‌ای‌ها اشاره ندارند. با این وجود، در این لحظه نمی‌توان هیچ چیزی را به صورت قطعی تایید یا رد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*