نوکیا 9 و نوکیا ایکس 7

نوکیا 9 و نوکیا ایکس 7 فاقد طراحی ناچ استایل خواهند بود

در فقدان اطلاعات تایید شده از سوی کمپانی فنلاندی پیرامون نوکیا 9 و نوکیا ایکس 7 ، تصاویری به بیرون درز پیدا کرده است که احتمال وجود نمایشگر ناچ را هم در Nokia 9 و هم در Nokia X7 رد می‌کند.

صنعت گوشی های هوشمند دائما در حال رشد است و به نظر می‌رسد تولیدکنندگان هم از کپی کردن ایده‌هایی که مورد پسند مشتریان واقع می‌شوند، بدشان نمی‌آید. یکی از این ایده‌ها که توسط بسیاری از کمپانی‌ها پیاده‌سازی شده اما کاربران مختلف احساس دوگانه‌ای نسبت به آن دارند، طراحی ناچ استایل اسمارت‌فون‌ها است. البته نوکیا از معدود تولیدکنندگانی بود که خود را آن‌چنان درگیر این ایده نکرد و ظاهرا سعی دارد محصولات آتی خود نیز را تا جای ممکن از این نوع طراحی دور نگه دارد؛ از جمله گوشی های نوکیا 9 و نوکیا ایکس 7 که بسیاری از علاقه‌مندان چشم به راه آن‌ها هستند.

هر چند کمپانی فنلاندی در این مورد بسیار خویشتن‌دار نشان داده و همین امر سبب شده است که اطلاعات رسمی پیرامون این دو محصول، نایاب یا کمیاب باشد؛ اما به تازگی چند عکس لو رفته منتسب به نوکیا 9 و نوکیا ایکس 7 ، طراحی پنل جلویی آن‌ها را آشکار کرده است. در تصاویر می‌توان دید که اثری از بریدگی در نمایشگر گوشی ها نیست و این می‌تواند خبر خوبی برای آن دسته از کاربران اندروید باشد که دل پری از طراحی ناچ استایل دارند.

آن‌طور که پیداست، هر دو گوشی دارای طراحی لبه تا لبه هستند؛ البته در بالای نمایشگر آ‌ن‌ها، حاشیه نه چندان باریکی برای میزبانی از دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و سایر سنسورها دیده می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد نوکیا ۹ نسبت به نوکیا ایکس ۷ از طراحی کم‌حاشیه‌تری برخوردار باشد.

تصاویر منتسب به نوکیا 9 و نوکیا ایکس 7