شیائومی ردمی نوت 6 پرو

شیائومی ردمی نوت 6 پرو معرفی شد؛ چهار دوربین هوشمند در یک گوشی

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 6 پرو (Xiaomi Redmi Note 6 Pro) معرفی شد. شیائومی ردمی نوت ۶ پرو نخستین گوشی مجهز به 4 دوربین هوش مصنوعی شرکت شیائومی است که در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت آن بیشتر آشنا خواهید شد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 6 پرو رسما در تالار گفتگوی سایت شیائومی معرفی شد، اما به نظر می‌رسد هنوز این گوشی به صورت رسمی و در خارج از این تالار معرفی نشده است. به هر ترتیب در تصاویر تبلیغاتی رسمی مربوط به این گوشی آمده که ردمی نوت 6 پرو نخستین گوشی مجهز به 4 دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت شیائومی است. همچنین این نخستین گوشی شیائومی خواهد بود که به دو ماژول دوربین دوگانه تجهیز می شود. این دوربین‌ها از فناوری بوکه دینامیک هوش مصنوعی و پرتره نسخه 2.0 هوش مصنوعی شیائومی نیز بهره‌مند هستند.

شیائومی ردمی نوت 6 پرو

دوربین دوگانه اصلی این گوشی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی برخوردار است. این می‌تواند شما را به یاد گوشی ردمی نوت 5 پرو بی‌اندازد، اما قابلیت‌های جدیدی از قبیل پیکسل‌های بزرگ‌تر (1.4 به جای 1.25 میکرون پیکسل)، دیافراگم روشن‌تر (f/1.9 به جای f/2.2) و فوکوس خودکار Dual Pixel در آن گنجانده شده است. اما همانند برادر خود از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد. دوربین سلفی گوشی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو نیز به دو سنسور 20 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

شیائومی ردمی نوت 6 پرو

قیمت شیائومی ردمی نوت 6 پرو

یک نمایشگر 6.26 اینچی IPS LCD به همراه تکه‌ی بریده شده‌ی بالایی بر روی قاب جلویی گوشی جدید شیائومی جای خوش کرده است. شیائومی نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی این گوشی را به 86 درصد ارتقا بخشیده است. حتی وعده داده شده که این نمایشگر از شفافیت 500 نیتی برخوردار بوده و با گوریلا گلس 2.5D محافظت می‌شود. دیگر موارد نسبت به شیائومی ردمی نوت 5 بدون تغییر مانده‌اند؛ تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام در قلب تپنده‌ی آن جای گرفته است، یک رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی 64 گیگابایتی نیز در اختیار کاربران قرار دارد. قیمت این گوشی نیز 215 دلار اعلام شده است.

شیائومی ردمی نوت 6 پرو

یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مطابق نسل گذشته وظیفه‌ی تامین انرژی روشن ماندن نمایشگر شیائومی ردمی نوت 6 پرو را بر عهده دارد. این باتری 6 ساعت بازی و 8.5 ساعت پخش ویدیوی بدون توقف را وعده می‌دهد. این گوشی همچنین به صورت استاندارد در رنگ مشکی عرضه خواهد شد، اما نسخه‌های رزگلد و آبی آن نیز به فروش خواهند رسید. فریم دور این گوشی فلزی بوده و پنل پشتی آن برای ارائه اتصال بیسیم بهتر از جنس پلاستیک است.

شیائومی ردمی نوت 6 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. سلام از کجا بدونیم گوشی اصلیه

  2. چجوری میشه این گوشیو خرید کرد
    از چه سایتی

  3. چه رنگش خوشگله به نظرتون؟

  4. در خریدیش شک نکنید واقعا عالی هست خیلی امکانات زیادی داره دوربینش محشره

  5. سلام. کیفیت صفحش چجوریه؟ درسته که فول اچ دی پلاس هست ولی ادمو راضی میکنه چون قبلش mi ma1 داشتم کیفیت صفحش زیاد جالب نبود

  6. رنگ های خوش رنگی رو انتخاب کرده واسه خودش دمش گرم

  7. چهار دوربین بودنو هواوی پارسال به میت ده لایتش ترکوند دیگه خز شده همه دارن

  8. قیمتش که واقعا مناسبه، ولی کیفیتش…

  9. شیائومی چه خبره هر دیقه داره گوشی میسازه و اینکه طراحی گوشی هاش خیلی تکراریه

  10. تو مقاله نوشتین شفافیت 500 نیتی که اشتباس عبارت نیت اصلا ملاک سنجش میزان نور صفحه نمایشه نه شفافیت