اوپو فایند ایکس

نسخه جدید اوپو فایند ایکس در راه است: اولین گوشی هوشمند با 10 گیگ رم!

گوشی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) حدود سه ماه قبل در قامت یک پرچمدار معرفی شد. اما ظاهرا هنوز خبرسازی آن تمام نشده است؛ چرا که کمپانی چینی عرضه‌ی نسخه جدید اوپو فایند ایکس با 256 گیگابایت حافظه داخلی و البته 10 گیگابایت رم را در برنامه دارد.

اگر اخبار گوشی های هوشمند را دنبال می‌کنید، احتمالا اوپو فایند ایکس را به یاد دارید. این دستگاه با برخورداری از ظاهر زیبا، سخت افزار قدرتمند و تکنولوژی‌های ناب (از جمله مکانیسم کشویی دوربین سلفی) چشم‌های بسیاری را در زمان رونمایی به خود دوخت؛ هر چند که عرضه‌ی آن عمدتا محدود به کشورهای شرق آسیا بوده است. از قرار معلوم به زودی ورژن قدرتمندتر این گوشی نیز راهی بازار خواهد شد.

نسخه جدید اوپو فایند ایکس

رویت شدن نسخه جدید اوپو فایند ایکس با 10 گیگابایت رم در وب‌سایت تنا

به تازگی رگولاتوری چین (TENAA) تصاویر و مشخصات فنی نسخه جدید اوپو فایند ایکس با حافظه رم 10 گیگابایتی را روی خروجی وب‌سایت خود قرار داده است و به نظر می‌رسد عرضه‌ی آن نزدیک باشد. البته احتمالا این بار هم کمپانی چینی برنامه‌ای برای عرضه‌ی جهانی آن نخواهد داشت و کاربران ساکن در سایر کشورها برای خرید دستگاه، می‌بایست شانس خود را با فروشگاه‌های آنلاین چینی امتحان کنند.

پیش‌تر و در اواخر سال 2017 نیز خبری مبنی بر تلاش ایسوس برای تولید یک گوشی هوشمند با 10 گیگ رم مخابره شد؛ اما ضخامت بیش از حد چیپ مورد استفاده، موجب کنسل شدن پروژه تولید شد. موضوعی که ظاهرا برای کمپانی اوپو مشکل‌ساز نبوده است و در صورت ارائه نسخه جدید اوپو فایند ایکس در آینده نزدیک، باید آن را نخستین گوشی هوشمند بهره‌مند از حافظه رم 10 گیگابایتی لقب بدهیم.

البته که این روزها وجود 8 گیگ رم در گوشی های اندرویدی نیز جوابگوی نیاز سخت‌گیرترین کاربران هم خواهد بود؛ اما قطعا برای عده‌ای از آن‌ها بهره‌مندی از حافظه رم 10 گیگابایتی نیز جذابیت خاص خود را خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سلام یک گوشی اپو واسه فروش دارم

  2. یکی از زیبا ترین گوشی هایی که دیدیم
    دوربینشم کشوییه ای؟؟؟

  3. به نظر من 6 گیگ رم هم زیاده چته برسه به 10 و این که برای 512 گیگ حافظه داخلی 8 گیگ رم کافیه و افزایش رم هم کاری تداره واسه شرکت سازنده گوشی و اینکه ما باید پول بیش تری پرداخت بکنیم واسش

  4. باس رم چه قدره!!!

    4 گیگ رم با باس 3200 از 16 گیگ رم با باس 800 بهره

    با سپاس

  5. خوشمله کی به دست ما میرسه ده گیگ رم خیلی خیلی کمه