سرعت اینترنت آیفون ایکس اس

سرعت اینترنت آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس دو برابر شده است!

برخی از قطعات سخت افزاری آیفون ایکس اس (iPhone Xs) و آیفون ایکس اس مکس (iPhone Xs Max) اپل در مقایسه با نسل قبلی یعنی آیفون ایکس تغییر کرده است. باید دید این تغییرات، چه تاثیری بر روی سرعت اینترنت آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس گذاشته‌اند.

بر اساس برخی اخبار، اپل آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس به لطف استفاده از استانداردهای رادیویی جدید، سرعت اینترنت بسیار بیشتری را حین اتصال به یک شبکه موبایل مشابه در اختیار کاربران قرار می‌دهند. وب سایت iClarified به منظور بررسی سرعت اینترنت آیفون ایکس اس و اپل آیفون ایکس اس مکس دست به کار شد و سرعت آن‌ها حین اتصال به یک شبکه LTE را با آیفون ایکس مقایسه کرد.

انتظار می‌رود با توجه به شباهت بسیار زیاد آیفون‌های پرچمدار سال جاری، سرعت اینترنت آن‌ها حین وصل شدن به شبکه موبایل مشابه تقریبا یکسان باشد. در ویدیوی منتشر شده توسط iClarified، آیفون ایکس موفق شد به حداکثر سرعت 71.7 مگابیت بر ثانیه (9 مگابایت بر ثانیه) دست پیدا کند، در حالی که سرعت اینترنت آیفون ایکس اس تحت همین شبکه، به 161 مگابیت بر ثانیه (20 مگابایت بر ثانیه) افزایش پیدا کرد! سرعت اینترنت آیفون ایکس اس مکس با کمی اختلاف، به حداکثر 166 مگابیت بر ثانیه (21 مگابایت بر ثانیه) رسید.

همانطور که انتظار داشتیم، سرعت اینترنت آیفون ایکس اس و برادر بزرگتر آن تقریبا یکسان است، اما با آیفون ایکس فاصله بسیار زیادی داشته و بیشتر از 100 درصد بهبود داشته است! البته تست سرعت اینترنت یک گوشی هوشمند به شرایط زیادی بستگی دارد، اما از آنجایی که هدف این آزمایش بررسی تفاوت سرعت گوشی های جدید نسبت به گوشی های قدیمی بود، این فاکتورها زیاد اهمیت پیدا نمی‌کنند، چرا که خوب یا بد بودن نحوه پوشش‌دهی به عنوان فاکتوری تاثیرگذار بر روی سرعت نهایی، به هر سه مدل اعمال شده است.

ویدیوی مقایسه سرعت اینترنت آیفون ایکس اس