تصاویر ال جی وی 40

تصاویر ال جی وی 40 اطلاعات جالبی را از 5 دوربین این گوشی لو می‌دهند

جدیدترین تصاویر ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) توسط ایوان بلس منتشر شد. ما حالا اطلاعات بسیار خوبی از دوربین پشتی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه ال جی وی ۴۰ داریم.

هفته گذشته، ال جی با نمایش رسمی گوشی پرچمدار V40 ThinQ، وجود نمایشگر کم‌حاشیه و دوربین سه گانه پشتی را تایید کرد. این تلفن هوشمند قرار است در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) به صورت رسمی معرفی شود، در همین حال، ایوان بلس با انتشار تصاویر ال جی وی 40 از طریق توییتر، اطلاعات بسیاری را در مورد آن فاش کرده است.

ال جی قرار است از آرایشی افقی برای دوربین پشتی استفاده کند و اسکنر اثر انگشت هم پایین‌تر از آن جای خواهد گرفت. اگرچه بلس به دقت دوربین و امکانات آن اشاره‌ای نداشته است، ولی احتمالا سازندگان از دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی در کنار دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو استفاده خواهد کرد.

در بخش جلویی، از دو سنسور دوربین، احتمالا 8 و 5 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. هر دو این دوربین‌ها قرار است در بریدگی بالای صفحه جای گیرند. مطابق با رندرهای منتشر شده، یکی از این لنزها از نوع استاندارد بوده و احتمالا برای دوربین دیگر از یک لنز عریض استفاده خواهد شد.

تصاویر ال جی وی 40

مطابق با گزارش‌های موجود، ال جی V40 تینکیو به نمایشگر 6.4 اینچی اولد با وضوح 1440×3120 و نسبت 19.5:9 مجهز می‌شود. زیر قاب، تراشه 10 نانومتری اسنپدراگون 845 با پردازنده هشت هسته‌ای مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده خواهد داشت. باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ وایرلس، 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این اسمارت فون هستند.

انتظار می‌رود این گوشی در کنار ساعت هوشمند Watch W7 در رویداد 4 اکتبر معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. طراحیش که با بقیه فرقی نداره

  2. به الجی نمیخوره دوربین گوشیش همچین عکسایی بگیره

  3. عکسای با کیفیتی گرفته شده

  4. الجی هم داره خودشو نشون میده

  5. گوشی خوبیه..ولی چه کنیم با وضع اقتصادی مردم و ارزش کم پول ملی

  6. عالیه … کاش میشد اینو خرید !! :/

  7. واو پنجججججج دوربین چه شود😀😀😀