خودرو مفهومی الکتریکی پژو E-Legend

خودرو الکتریکی پژو E-Legend در نمایشگاه خودرو پاریس معرفی شد

خودرو مفهومی الکتریکی پژو E-Legend در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 به نمایش درآمد. این خودرو الکتریکی ترکیبی از اتومبیل های قدیمی دهه 60 و فناوری‌های روز جهان این صنعت است.

اگر دل خوشی از خودروهای فرانسوی ندارید، باید بگوییم که خودرو مفهومی الکتریکی پژو E-Legend اینجاست تا ذهنیت شما را تغییر دهد. کمپانی پژو با حضور در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 از یک خودرو مفهومی پرده برداری کرد که برای طراحی آن از پژو 504 کوپه الهام گرفته شده، اما بال عقب و به ویژه سپر جلویی آن بسیار شبیه به خودروهای عضلانی دهه 60 میلادی در آمریکا است. در حالی که چراغ‌های عقب ظاهر کلاسیک فرانسوی دارند، آن‌ها با نورهای LED شفاف و باریک به‌روز شده‌اند. به عبارت دیگر، این یکی از تیزترین خودروهای الکترونیکی است که ما تا به حال دیده‌ایم.

خودرو مفهومی الکتریکی پژو E-Legend

کابین پژو E-Legend ترکیبی از نوستالژی و آینده‌نگری است. صندلی‌های جلویی، درست همانند صندلی‌های یک اتومبیل دهه 70 میلادی، از جنس مخمل هستند. اما فرمان این خودرو تداعی کننده هواپیماهای جت است که درست در بالای آن یک نمایشگر با حداقل نمایشگر 16 اینچی قرار گرفته است. نمایشگرهایی بر روی کنسول وسط، در‌های خودرو و حتی سایبان‌ها نیز قرار گرفته است. همچنین به جای شیفترهای دنده معمولی، شیفتر کنترلی برای دنده در بین صندلی‌های خودرو تعبیه شده است.

مشخصات فنی پژو E-Legend

قدرتبخش پژو E-Legend یک پیشرانه الکتریکی 456 اسب بخاری است که گشتاور 800 نیوتن‌متری را نیز ارائه می‌کند. این خودرو مفهومی الکتریکی قادر است در کمتر از 4 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت برسد. در همین زمان، باتری‌های 100 کیلووات ساعتی این خودرو می‌توانند برای یک سفر 600 کیلومتری شارژ شوند. پژو E-Legend یک اتومبیل خودران است و می‌تواند در دو حالت کامفورت و اسپورت براند. دو حالت رانندگی دستی نیز وجود دارد که بسته به نوع جاده می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

البته E-Legend تنها یک طرح مفهومی است، اما ما امیدواریم کمپانی پژو از نشانه‌ها یا فناوری‌های به کار رفته در این طرح مفهومی در محصولات آینده خود استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. مذخرف ترین خودرو سازی در کل دنیا اگه مذخرف نبود که با ایران همکاری نمیکرد

    • تویی که میگی اگه مسخرست با ایران فلان نمیکرد .
      هنوز که هنوزه بعد از چند دهه محبوب ترین ماشین مورد علاقه ایرانیا پژو پارس هست . بعدشم اگه هر سال سری های جدیدش و وارد ایران میکردن الان امثال شما چرت و پرت تحویل بقیه نمیداد .

  2. ماشین های برقی زیاد شدن ولی ما هنوز هیچ زیر بستری نداریم

  3. چ ریزو میزه جمعو جوره

  4. اوفف عایله
    فقط صندلی هاش مسخره س

  5. اینا پژو دارن ما هم پژو داریم