مایکروسافت لانچر

مایکروسافت لانچر یک طراحی جدید و تایم لاین را دریافت کرد

جدیدترین نسخه مایکروسافت لانچر (Microsoft Launcher) در رویداد سرفیس 2018 معرفی شد. آپدیت جدید لانچر اندرویدی مایکروسافت یک طراحی جدید و قابلیت تایم لاین را اضافه می‌کند.

یکی از نقاط تمرکز مایکروسافت در رویداد سرفیس روز گذشته بر روی کمک به یکپارچگی بین دیوایس‌ها است. به عنوان بخشی از این تاثیر گذاری، آن‌ها به‌روزرسانی جدیدی را برای مایکروسافت لانچر اندروید عرضه کردند که از قابلیت‌های جدیدی برخوردار بوده و پس از انتظاری طولانی، حالا از تایم لاین نیز پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های جدید مایکروسافت لانچر

رابط کاربری به‌روز شده صفحه Your Feed را عوض می‌کند. آن اطلاعات را در بالای بخش‌های آب و هوا، رویدادهای تقویم و امتیازات Microsoft Rewards به نمایش خواهد گذاشت. Your Feed به سه بخش Glance، News و Timeline تقسیم می‌شود. پشتیبانی از تایم لاین که یکی از قابلیت های جدید در آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 است، اوایل امسال معرفی شده بود و کمک می‌کند فعالیت‌هایتان را در بین تمامی دیوایس‌هایتان همگام سازی کرده و در هر جایی که باشید به کار خود ادامه دهید.

مایکروسافت لانچر

شما می‌توانید زبانه‌ی News را به منظور تمرکز بر روی مباحث مورد علاقه شما و حذف آنچه که به آن‌ها علاقه‌ای ندارید، سفارشی سازی کنید. بخش Glance کم و بیش صفحه Feed قدیمی را تغییر داده است و نگاه تازه‌ای به آن بخشیده است. آن ارائه کننده اطلاعاتی از تقویم و آخرین فعالیت‌های شما است، در حالی شما می‌توانید ویجت‌ها را اضافه کرده و آیتم‌هایی که نیازدارید را نیز به صفحه مورد نظر اضافه کنید. مایکروسافت لانچر همچنین می‌تواند با واتس اپ ارتباط برقرار کرده و ترجمه‌های در لحظه را با استفاده از کیبورد SwiftKey بر روی مکالمه‌های شما اعمال کند. این به‌روزرسانی همچنین اضافه کننده قابلیت‌های جدیدی نظیر Family Safety نیز هستد.

نسخه آزمایشی مایکروسافت لانچر 5.0 از سه شنبه در دسترس کاربران قرار گرفت و باید در عرض چند هفته آینده شاهد انتشار نسخه نهایی آن برای استفاده عموم کاربران باشیم. کاملا مشخص نیست که چه زمانی قابلیت تایم لاین به دیوایس‌های آی او اسی اضافه خواهد شد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تا سه شنبه کی مرده س کی زنده