نسخه آزمایشی آپدیت iOS 12.1

نسخه آزمایشی آپدیت iOS 12.1 مشکل شارژ آیفون را برطرف می‌کند

نسخه آزمایشی آپدیت iOS 12.1 منتشر شد. این نسخه از آی او اس 12.1 می‌تواند مشکل شارژ آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس را برطرف کند. نسخه آزمایشی آی او اس ۱۲.۱ همچنین 70 ایموجی جدید را نیز در بر می‌گیرد.

دومین نسخه آزمایشی آپدیت iOS 12.1 امروز توسط اپل به انتشار رسید. این نسخه بنا به دلایل مختلفی به انتشار رسیده است؛ نخستین دلیل آن، مشکل شارژ‌ آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس را که طی روزهای گذشته گزارش شده بود، برطرف می‌کند. برخی از گوشی های آیفون 10 اس و 10 اس مکس تا زمانی که صفحه آن‌ها را روشن نمی‌کردید شارژ‌ نمی‌شدند. در برخی موارد یک ضربه بر روی صفحه برای متقاعد کردن گوشی جهت شارژ شدن کافی بود، اما برخی افراد دیگر باید حتما کابل لایتنینگ را نیز یک بار درمی‌آورده و مجددا به دیوایس متصل می‌کردند تا عملیات شارژ‌ انجام شود.

نسخه آزمایشی آپدیت iOS 12.1

خوشبختانه این مشکلی است که در نسخه آزمایشی آپدیت iOS 12.1 برطرف شده است و می‌تواند تمام اثرات مخرب اشتباه نرم افزاری را از بین برد. در حالی که این مشکل بیشتر در گوشی های جدید سری آیفون XS‌ بود، اما عملا دیگر مدل‌های آیفون یا حتی آیپدهایی که آی او اس 12 را اجرا می‌کردند نیز به این مشکل دچار شده‌اند.

نسخه آزمایشی آپدیت iOS 12.1

نسخه آزمایشی آپدیت iOS 12.1 همچنین از 70 ایموجی جدید شامل کاراکترهای جدیدی با موی قرمز، خاکستری، فر، یک ایموجی جدید برای افرادی با سر طاس،‌ چهره‌های خنده‌دارتر حیوانات، ورزشی و غذاها برخوردار است.

نسخه آزمایشی آپدیت iOS 12.1

نسخه‌ی جدید سیستم عامل آی او اس شامل قابلیت‌های مختلفی نظیر پشتیبانی از eSIM‌ برای آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس است.با آن شما می‌توانید در کنار یک سیم کارت فیزیکی، از یک سیم کارت الکترونیکی که در برخی کشورها ارائه می‌شود نیز استفاده کنید. مدل‌های آیفون به فروش رسیده در کشور چین اما از دو سیم کارت فیزیکی میزبانی می‌کنند.

آی او اس 12.1 همچنین ارائه کننده کنترل عمق در لحظه (Depth Control) برای حالت عکاسی پرتره است. همانطور که از نامش پیداست این قابلیت به شما اجازه می‌دهد پیش از آنکه عکس بگیرید، عمق میدان را تنظیم کنید. قابلیت Depth Control در آی او اس 12 تنها زمانی در دسترس بود که شما عکس را تهیه کرده بودید. در نسخه آزمایشی آپدیت iOS 12.1 فیس تایم گروهی نیز بازگشته است. اپل این قابلیت را از نسخه‌های آزمایشی آی او اس 12 حذف کرده بود و حتی دیگر در نسخه نهایی آن نیز بازنگردانده بود. خوشبختانه زمانی که این نسخه جدید به عرضه عمومی برسد، کاربران بار دیگر می‌توانند از قابلیت Group FaceTime بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این چرا اینقدر مشکل داره همیشه