تور استانبول

تور استانبول ارزان می‌شود !

اگر مسافر تور استانبول باشید قطعا می‌دانید این شهر دیدنی، شهر مساجد عثمانی و بازمانده‌ باشکوه قسطنطنیه است و اینکه از لحاظ جغرافیایی هم به گونه‌ای ‌می‌باشد که بخشی از این شهر جذاب در قاره آسیا و بخش دیگرش در قاره اروپا قرار گرفته شده است و این دو بخش توسط یک پل معروفی به نام بسفر به یکدیگر متصل می‌باشد و بنا به همین موضوع شاید شنیده باشید که شهر استانبول را پلی میان دو قاره می‌نامند و بنا به اینکه استانبول پرجمعیت ترین شهر ترکیه به شمار می‌رود گردشگران و توریست‌های فراوانی از اقصی نقاط جهان به این شهر سفر می‌کنند و به سبب جاذبه‌های تاریخی و مدرنی که در خود دارد، مراکز فرهنگی، تاریخی و اقتصادی ترکیه نیز به حساب می‌آید.

متاسفانه به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و نوسانی که دارد به دنبال آن تاثیر منفی بر همه چیز به خصوص موضوع اصلی ما که سفرهای خارجی است، گذاشته و این موضوع که ارتباط مستقیم با دلار دارد باعث شده تورهای مسافرتی نیز روز به روز گران شود، ولی نگران نباشید راه حل‌هایی وجود دارد که شما با استفاده از آنها به راحتی می‌توانید مسافر تور استانبول شوید و مهم‌تر اینکه می‌توانید با مشورت با کارشناسان آژانس مسافرتی سلام پرواز با بهترین گزینه‌ها قیمت تور استانبول خود را پایین آورده و در آنها شرکت کنید. برای مثال تورهای متنوع مقاصد خارجی از جمله تورهایی هستند که این آژانس معتبر و شناخته شده برگزار می‌کند و با توجه به شروع فصل پاییز نرخ این تورها به پایین‌ترین حالت قیمت خود می‌رسد. پس با یک برنامه‌ریزی درست می‌توانید در این گرانی هم به سفر خارجی بروید و کلی لذت ببرید در ضمن خیلی هم هزینه نکنید.

چه مسائلی به قیمت تور استانبول بستگی دارد؟

قطعا یکی از دلایلی که تاثیر به سزایی در قیمت تور استانبول دارد، قیمت بلیط به مقصد یک شهر خاص مثلا استانبول در ایرلاین‌های مختلف می‌باشد و اینکه جالب است بدانید که ایرلاین ‌های ایران، ترکیه، عمان، امارات و برخی دیگر از کشورها قیمت‌های ارزان‌تری نسبت به ایرلاین‌های جهانی دارند و اگر هزینه تورتان می‌خواهید کاهش یابد برای پیدا کردن بلیط هواپیما سعی کنید سراغ ایرلاین‌‌های ارزان قیمت و مناسب داخلی بروید. موضوع مهم این است که اگر قصد سفر دارید در یک بازه مشخص در جستجوی بلیط ارزان‌تر باشید. مثلا فصل پاییز فصلی است که قیمت بلیط هواپیما ارزان‌تر شده است و فرصت مناسبی است که ارزان سفر کنید و همچنین مهم‌تر با توجه به اینکه برای ورود به  شهر استانبول نیاز به اخذ ویزا ندارید اگر محدودیتی نداشته باشید می‌توانید چمدان به دست به دنبال بلیط‌های چارتر و لحظه آخری استانبول باشید که تعدادشان هم کم نیست و با توجه به اینکه سلام پرواز جزو آژانس‌هایی است که جزو چارتر کننده‌های استانبول می‌باشد می‌توانید روزانه پیگیر اطلاعیه‌ها و اخبار این مجموعه باشید.

موضوع بعدی که بسیار حائز اهمیت است زمان یا تاریخ سفر شماست. همانطور که می‌دانید فصل‌های بهار و تابستان فصل‌های شلوغ و پرگردشگر استانبول به حساب می‌آید. شما علاقه‌مندان به سفر توجه داشته باشید که تاریخ سفر می‌تواند تاثیر زیادی در قیمت خرید بلیط هواپیمایی به مقصد استانبول داشته باشد. شاید پیش خودتان فکر کنید که بهتر است سفر خود را از ابتدای روزهای تعطیل شروع کنید و با پایان یافتن تعطیلات برگردید ولی بدانید همین موضوع هم قیمت تور شما را بالا خواهد برد و باهوش باشید و شروع سفرتان را به یکی دو روز قبل از تعطیلات بیندازید و یا تاریخ پایان سفرتان را کمی جا به‌ جا کنید. در ضمن فصل پاییز همانطور که می‌دانید فصل کم گردشگری استانبول است پس الان درست زمانی است که باید به این شهر پرجاذبه و دیدنی سفر کرد پس پیشنهاد ما این است که با  مراجعه به سایت سلام پرواز و یا سایت‌هایی مانند lastsecond.ir می‌توانید طیف متنوعی از تورهای استانبول ک شامل آفرهای عالی می‌شود را ملاحظه نمایید و این فرصت عالی را به خودتان بدهید که ارزان‌تر از همیشه مسافر این شهر باشید.

تور استانبول

در ادامه مورد سومی هم هست و آن هم اقامت شما در استانبول است و حالا که در پاییز هستیم هتل های استانبول به خاطر اینکه مسافران را تشویق به سفر کنند قیمت‌هایشان را پایین می‌آورند که متضرر نشوند و به همین خاطر آفرهای ویژه و منحصربه‌فردی به آژانس های مسافرتی می‌دهند و شما به راحتی با خرید تورهای ارزان استانبول می‌توانید از این شرایط بهره‌مند شوید. در حال حاضر پکیج‌‌های مسافرتی سلام پرواز به شما این امکان را می‌دهند تا در تاریخ مورد نظرتان، قیمت بلیط هواپیما و قیمت هتل‌ های خارجی را با هم با قیمتی مناسب خریداری نمایید و با لذت و خیال آسوده از بالا رفتن هزینه‌های سفر به برنامه‌ریزی‌تان بپردازید. البته اگر به دنبال مقصدهای ارزان مانند استانبول می‌گردید ما تورهای گرجستان سلام پرواز را به شما پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید برای مشاهده لیست قیمت تورهای گرجستان اینجا را کلیک کنید.

در نهایت با توجه به استقبال بی نظیر مسافران ایرانی از انواع تورهای استانبول، آژانس هواپیمایی سلام پرواز با کلی سابقه و تجربه‌های متنوعی که در ارائه تورهای خارجی به دست آورده است، این شرایط را برای شما فراهم کرده که در تمامی روزهای هفته پروازهای مختلفی به استانبول داشته باشد و همچنین به دلیل اینکه چارتر برخی از پروازها به مقصد استانبول را در دست دارد به شما این امکان را می‌‌دهد تا با قیمت‌های مناسب همراه با کیفیتی باورنکردنی تورهای ارزان قیمتی را از این مجموعه رزرو یا خریداری نمایید.

همچنین اگر مسافر تورهای استانبول سلام پرواز هستید ، مژده اینکه این آژانس مسافرتی با فراهم آوردن مطالب و راهنمایی‌های قبل سفر که بسیار هم با کیفیت و کاربردی هستند را در سایت خود قرار داده است که بتواند کمک شایانی به شما همراهان عزیز کرده باشد تا در بازدید از استانبول این شهر عاشقانه، پیش و هنگام سفر بهترین اطلاعات را بدهد و امکان بهترین برنامه‌‌ریزی را برایتان فراهم کرده است. شما نیز می ‌توانید با مراجعه به سایت یا عضویت در پیج اینستاگرام این آژانس از مطالب روزانه‌ مفیدی که در زمینه گردشگری به انتشار می‌گذارند نهایت استفاده را ببرید و در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 22221500 – 021 تماس بگیرید. با آرزوی سفری شاد و مهیج برای شما علاقه‌مندان به سفر، ضمن تشکر از اینکه تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید.

پایان رپورتاژ آگهی /.