اشتغال زایی همراه اول

اشتغال زایی همراه اول در ایران با تولید سیم کارت

تولید سیم کارت در ایران به بهانه‌ای برای اشتغال زایی همراه اول تبدیل شده است. اپراتور اول ارتباطی کشور با تولید سیم کارت در داخل کشور، فرصت شغلی زیادی را برای متخصصان و کارشناسان فراهم می‌کند.

اشتغال زایی همراه اول برای صدها متخصص ایرانی

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد اپراتور همراه اول توانسته با همکاری شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران، برای بیش از 200 نفر از متخصصان و کارشناسان ایرانی اشتغال‌زایی کند. همکاری این دو شرکت در ایران، تاکنون بیش از 50 میلیون سیم کارت را به بازار عرضه کرده و این اشتغال زایی همراه اول ، بیش از 500 نفر را به صورت غیر مستقیم صاحب شغل کرده است.

همراه اول با تولید سیم کارت در داخل کشور، علاوه بر کارآفرینی و اشتغال‌زایی، امنیت مشترکان خود را نیز افزایش داده است. این افزایش امنیت با تولید تمام کلیدهای امنیتی و حفظ و نگهداری آن در داخل کشور انجام می‌شود و به این ترتیب احتمال بروز خطراتی چون لو رفتن اطلاعات کاربران از سوی شرکت‌های خارجی پیش نمی‌آید.

گفتنی است تمامی سیم کارت های داخلی تولید همراه اول دارای استانداردهای بین‌المللی از جمله تحمل دمای منفی 20 تا مثبت 85 درجه برای سیم کارت‌های عادی و تحمل دمای منفی 40 تا مثبت 105 درجه برای سیم کارت‌های M2M هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. جوانان ما نگران نباشن به زودی به همه چیز خاهند رسید

  2. دمش گرم خدا کنه همه جا ایطور باشه

  3. ینی الان چی مخان بگن که اشتغال زایی کردن؟؟ ما که هیچی ندیدیم

  4. خدا کنه اشتغال زایی توی همه مساعل پیش بیاد و ادم تصحصیل کرده اون رشته توش فعالیت کنه

  5. باز دم همراه اول گرم که این جور بازار کار تولید میکنه

  6. فوقش 2000 نفرم ببره سر کار 20 میلیون دیگه چی میشن ؟؟