بازی فورتنایت برای آی او اس

گزارشی شگفت‌انگیز درباره درآمد بازی فورتنایت برای آی او اس

بازی فورتنایت برای آی او اس و آیفون، تا امروز درآمد زیادی را برای شرکت اپیک گیمز به عنوان توسعه‌دهنده آن به ارمغان آورده است. بازی فورتنایت بتل رویال (Fortnite Battle Royale) در میان کاربران آی او اس طرفداران بسیار زیادی دارد.

بازی فورتنایت بتل رویال که همان بازی فورتنایت برای آی او اس تلقی می‌شود، تا امروز درآمد زیادی را به جیب اپیک گیمز سرازیر کرده است. ابتدای سال جاری میلادی اعلام شد درآمد شرکت توسعه‌دهنده از این بازی، 100 میلیون دلار بوده است، اما این آمار به ده ماه قبل مربوط می‌شود. بر اساس بررسی‌های Sensor Tower، درآمد اپیک گیمز از بازی فورتنایت برای آی او اس تا امروز نزدیک به 300 میلیون دلار بوده است.

این در حالی است که می‌دانیم تعداد طرفداران بازی فورتنایت در دسکتاپ و همچنین اندروید، بسیار بیشتر از طرفدارانش در پلتفرم موبایل اپل است. به این ترتیب می‌توان رقمی حیر‌ت‌آور پیرامون سود بازی فورتنایت برای اپیک گیمز متصور شد. بر اساس آخرین آمار، درآمد اپیک گیمز فقط از بازی فورتنایت برای آی او اس روزانه 2 میلیون دلار است!

بازی فورتنایت برای آی او اس

درآمدزایی از بازی فورتنایت برای آی او اس ادامه دارد

این نتایج نشان می‌دهند حداقل در پلتفرم موبایل آی او اس، بازی فورتنایت با کنار زدن دیگر بازی‌های محبوب برای آیفون‌ها و آیپدها، به سرعت در حال رشد است و جامعه بازیکنان فورتنایت بتل رویال روز به روز بیشتر می‌شود. درآمد شرکت از بازی فورتنایت برای آی او اس را می‌توان با درآمد شرکت سوپرسل از بازی کلش رویال در همین پلتفرم مقایسه کرد. این بازی توانسته بود طی دویست روز نخست عرضه‌اش، نزدیک به 230 میلیون دلار پول به خزانه‌داری سوپرسل سرازیر کند که اگرچه رقمی حیرت‌آور محسوب می‌شود، اما همچنان از درآمد فورتنایت بتل رویال کمتر است. دیگر بازی‌های محبوب در پلتفرم آی او اس، در بهترین حالت توانسته‌اند فروشی حدود 100 میلیون دلار در همین بازه‌ زمانی داشته باشند.

تا امروز هیچ اثری از کاهش سرعت پیشرفت بازی فورتنایت برای آی او اس دیده نشده است، پس اپیک گیمز همچنان می‌تواند بر روی درآمدزایی فوق‌العاده آن حساب باز کند. البته، اگر این شرکت می‌خواهد کاربران را همچنان به فورتنایت بتل رویال مشتاق نگه دارد، می‌بایست انتشار آپدیت‌های مداوم برای بازی را فراموش نکند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ای بدبختی مردم بیکارن ها

  2. والا من نه تجربه شو داشتم نه دوس دارم داشته باشم

  3. خوب واسه خودشون پول پارو میکنن