Home Hub گوگل

نمایشگر Home Hub گوگل معرفی شد؛ بهترین سرآشپز، فریم عکس و کنترل کننده خانه هوشمند شما

نمایشگر Home Hub گوگل در کنار گوشی های گوگل پیکسل 3 معرفی شد. گوگل هوم هاب در اصل یک دیوایس مدیریت کننده لوازم خانگی هوشمند شما همراه با یک صفحه نمایش و اسپیکر است.

سورپرایز گوگل در رویداد پیکسل 2018 خود یک ساعت پیکسل واچ یا گوشی عجیب و غریب پیکسل اولترا یا هرچیز دیگری که تا پیش از این در موردش شنیده بودیم نبود، بلکه یک کمک آشپز فروتن بود. نه ما در مورد یک ربات آشپز صحبت نمی‌کنیم، رو صحبت ما نمایشگر Home Hub گوگل است که در کنار گوشی های گوگل پیکسل 3 از آن پرده برداری شد؛ یک نمایشگر هوشمند که به یک اسپیکر متصل شده است.

نمایشگر Home Hub گوگل می‌تواند اجزای هوشمند مستقر در منزل شما را به لطف یک رابط کاربری جدید به نام Home View کنترل کند، همراه با دستور پخت و آموزش گام به گام به شما در پخت غذاها کمک کند و از طریق YouTube‌ به پخش موسیقی بپردازد. پس سرانجام یک اسپیکر هوشمند با یک نمایشگر عرضه شد؟ نه در واقع، این دیوایس یک مدیر مرکزی همراه با رابط کاربری هوم ویوو است که می‌تواند صدها دیوایس منزل شما را مدیریت کند.

هوم هاب گوگل همچنین می‌تواند به لطف پشتیبانی از سرویس Google Photos، به عنوان بهترین قاب عکس دنیا نیز در اختیار شما قرار گیرد. گوگل آن را به قابلیت جذابی به نام Live Albums یا آلبوم‌های زنده مجهز کرده است که می‌تواند عکس‌های افراد یا سوژه‌هایی که شما انتخاب می‌کنید را به نمایش گذاشته و با استفاده از یادگیری ماشین عکس‌های مبهم یا ناکارآمد را به صورت خودکار حذف کند.

قیمت Home Hub گوگل

شما می‌توانید از هم اکنون از طریق فروشگاه رسمی گوگل، نمایشگر Home Hub گوگل را با قیمت 149 دلار پیش خرید کنید. فروش قطعی این دیوایس هوشمند از 22 اکتبر (30 مهر ماه) در آمریکا، بریتانیا و استرالیا آغاز خواهد شد. این دیوایس همچنین با یک حساب کاربری 6 ماهه YouTube Premium به عرضه می‌رسد که ارزش خرید آن را به مراتب بالاتر می‌برد. شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترین اشپز های جهان زنان ایرانن نیزای به این مسخره بازیا ندارن