ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018

ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018 بخشی از اندروید 9 پای سامسونگ را نشان می‌دهد

ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018 سامسونگ (Samsung Galaxy A7 2018) را باید یکی از قابلیت‌های متفاوت این گوشی دانست. با این ژست‌ های حرکتی که بخشی از اندروید 9 پای سامسونگ را نشان می‌دهند می‌توان به شیوه‌ای متفاوت با رابط کاربری ارتباط برقرار کرد.

یکی از قابلیت‌های نرم افزاری سامسونگ گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ به عنوان نخستین گوشی مجهز به دوربین سه گانه سامسونگ، داشتن سیستم ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی است. ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018 را می‌توان جایگزین سه کلیدی ناوبری همیشگی سیستم عامل اندروید کرد و به شیوه‌ای متفاوت به گشت و گذار در رابط کاربری پرداخت. از طرفی می‌دانیم ژست‌ های حرکتی، یکی از قابلیت‌های اندروید 9 پای به شمار می‌رود و سیستم عامل گوشی دارای دوربین سه گانه سامسونگ، اندروید 8 اوریو است.

ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018

بر اساس یافته‌های وب سایت SamMobile، ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018 به کاربر اجازه می‌دهند کلیدهای ناوربری را مخفی کرده و با دستورات لمسی متفاوت وارد صفحه خانه شوند و یا برنامه‌های اجرا شده را مشاهده کنند. همچنین برای بازگشت به یک مرحله قبل، دیگر نیازی به لمس دکمه‌ای خاص در پایین نمایشگر نخواهد بود و این کار نیز از طریق یک ژست حرکتی خاص صورت می‌پذیرد.

ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018

بدون غیر فعال‌سازی کامل کلیدهای ناوربری می‌توان کاری کرد که امکان استفاده از ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018 در زمان‌های لازم میسر شده و دیگر زمان‌ها، کلیدهای همیشگی ظاهر شوند. برای این کار نقطه‌ای به منوی ناوبری واقع در پایین صفحه نمایش اضافه شده و لمس آن، این نوار را پنهان خواهد کرد. برای دستیابی مجدد به آن‌ها کافی است انگشت خود را از پایین‌ترین بخش صفحه نمایش به بالا بکشیم.

در صورت انتخاب ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018 برای کار با رابط کاربری گوشی، می‌بایست از روشن بودن سوییچ مربوط به نمایش نکته‌های آن مطمئن شوید. این موارد به شما نشان می‌دهند برای انجام یک سری کار مشخص، می‌بایست انگشتتان را بر روی کدام قسمت نمایشگر قرار داده و سپس آن را به کدام طرف بکشید. از آنجایی که کاربران به استفاده از سه کلیدی ناوبری همیشگی اندروید خو گرفته‌اند، بدون استفاده از این نکات، کار با ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018 برایشان تبدیل به تجربه‌ای تلخ خواهد شد!

به طور مثال، در صورت دنبال کردن نکات نمایش داده شده در سمت چپ نمایشگر، می‌بایست برای دیدن اپلیکیشن‌های اجرا شده انگشتتان را از پایین به بالا بکشید. بر اساس همین راهنمایی‌ها، کشیدن انگشت به سمت بالا از میانه‌های نمایشگر، به معنی ورود به صفحه خانه (هوم) است. اگر این عمل را حین قرار داشتن انگشت در سمت راست صفحه نمایش انجام دهید، عمل بازگشت به مرحله قبلی صورت خواهد گرفت. بعد از یادگیری ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018 با گذشت زمان، می‌توانید سوییچ مربوط به نمایش راهنما را خاموش کنید.

یکی از مزیت‌های ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018 و همچنین دستگاه‌های اندرویدی که از اندروید 9 قدرت گرفته یا حداقل در آینده این آپدیت سیستم عامل را دریافت می‌کنند، قرار دادن فضای بیشتر در اختیار کاربران از طریق حذف نوار ناوبری است.

نکته اینجاست که سامسونگ گلکسی ای 7 2018 به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8 اوریو عرضه شده است و ژست های حرکتی، قابلیت پیش‌فرض این سیستم عامل نیستند. به همین دلیل از طریق ژست های حرکتی گلکسی ای 7 2018 می‌توانیم به نحوه کار با آن‌ها در نسخه بعدی رابط کاربری اکسپرینس سامسونگ، که بر اساس اندروید 9 پای توسعه پیدا کرده است، پی ببریم. انتظار داریم آپدیت اندروید 9 پای ابتدا برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس و سپس برای میان‌رده‌هایی همچون گلکسی ای 7 2018 و گلکسی ای 9 2018 منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ینی با اندروید نه منتشر میشه؟؟؟