شارژر پرسرعت 40 وات هواوی

یک شارژر پرسرعت 40 وات همراه گوشی هواوی میت 20 عرضه می‌شود

گفته می‌شود داخل جعبه‌ی گوشی های هواوی میت 20 یک شارژر پرسرعت 40 وات قرار دارد. فناوری در پس این شارژر می‌تواند با شارژ 50 وات SuperVOOC اوپو رقابت کند.

هواوی تا ساعاتی دیگر گوشی های خانواده هواوی میت 20 خود را در لندن، بریتانیا معرفی خواهد کرد. ما برای معرفی مدل‌های میت 20، میت 20 پرو، یک مدل با تمرکز بر گیمینگ به نام میت 20 ایکس و یک مدل توسعه پیدا کرده توسط شرکت پورشه دیزاین بسیار هیجان زده هستیم. این کمپانی چینی با فناوری شارژ فوق سریع 18 وات خود موفق شد به سر زبان‌ها بی‌افتد، اما با توجه به پوسترهای به بیرون درز پیدا کرده از جدیدترین محصولات آن‌ها،‌ ظاهرا باید منتظر ملاقات با یک شارژر پرسرعت 40 وات در جعبه‌ی گوشی های سری میت 20 باشیم.

تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از گوشی میت 20 خبر از یک ناچ قطره‌ای می‌دهد،‌ در حالی که مدل میت 20 پرو از یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نیز بهره‌مند خواهد بود. ما همچنین دوربین سه گانه همراه با یک فلاش LED را در یک ماژول دوربین مربعی می‌توانیم بر روی قاب پشتی گوشی جدید هواوی ببینیم.

شارژر پرسرعت 40 وات هواوی

شارژر پرسرعت 40 وات میت 20 ، رقیب SuperVOOC اوپو

این پوستر به بیرون درز کرده همچنین از حضور تراشه 7 نانومتری کایرین 980 (Kirin 980) در مرکز هسته قدرت این گوشی خبر می‌دهد؛ این در حالیست که به نظر کاربران قادر به تهیه عکس‌های فوق عریض و سوپر ماکرو نیز با این گوشی خواهند بود. اگر شارژر پرسرعت 40 وات واقعیت داشته باشد، ما بی‌صبرانه منتظر رونمایی از گوشی های جدید هواوی هستیم تا آن را با فناوری شارژ سریع 50 وات SuperVOOC  ارائه شده توسط اوپو (با گوشی اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن) مقایسه کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چه شارژره باحالی داره

  2. این گوشی ترکونده

  3. من شارژرشو دوست