گوشی لوکس Aster P

ورتو گوشی لوکس Aster P را با قیمتی فوق‌العاده بالا معرفی کرد

کمپانی مشهور ورتو (Vertu) با معرفی گوشی لوکس Aster P ، به بازار تلفن های همراه بازگشت. موبایل لاکچری Aster P ضمن بهره‌گیری از سخت افزاری مناسب، با کیفیت ساخت و البته قیمت بسیار بالا به فروش می‌رسد.

ورتو یکی از کمپانی‌های نام‌آشنایی است که در زمینه تولید موبایل های لوکس فعالیت می‌کند. سال گذشته، اخبار متعددی پیرامون ورشکستی و انحلال این شرکت منتشر شد و حالا، سازندگان از گوشی جدید Aster P پرده برداشته‌اند. این تلفن هوشمند با فریمی از جنس آلیاژ تیتانیوم و نمایشگر یاقوت کبود ساخته شده و در بخش پشتی آن می‌توان چرم واقعی را پیدا کرد.

سخت افزار این گوشی شما را متحیر نمی‌کند، اما پاسخگوی اغلب نیازهای روزمره خواهد بود و خریداران، از تراشه اسنپدراگون 660، دوربین 12 مگاپیکسلی و یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 برخوردار خواهند شد.

گوشی جدید ورتو در دو نسخه مختلف Baroque و Gothic به فروش می‌رسد؛ محصولاتی که اغلب تفاوت‌های آنها در شکل ظاهری خلاصه می‌شود. Aster P حاوی دو پنل در بخش پشتی است که می‌توانند همانند درهای مرسدس بنز SLS باز شوند. زیر یکی از این قسمت‌ها، سیم‌کارت و زیر بخش دیگر، امضای کسی قرار می‌گیرد که گوشی را ساخته است.

Vertu برندی است که لوکس بودن دستگاه را فریاد می‌کند؛ موضوعی که Aster P شما را از آن ناامید نخواهد کرد. در بخش راستی این گوشی می‌توان همان دکمه همیشگی را پیدا کرد که کاربران را به سرویسی مخصوص متصل می‌کند که به آنها اجازه می‌دهد کارهای مختلفی همچون برنامه‌ریزی برای سفر، رزر یک میز برای شام یا هر چیز دیگر را به کمک آن انجام دهند.

مشخصات گوشی لوکس Aster P

شیشه یاقوت کبود این اسمارت فون، مسئول محافظت از یک صفحه نمایش 4.97 اینچی 1080p است. کاربران می‌توانند در کنار اسنپدراگون 660، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را هم داشته باشند. برای سلفی‌بازن، یک دوربین 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دستگاه، اندروید 8.1 اوریو را اجرا می‌کند. از آنجایی که این گوشی به صورت اختصاصی در چین عرضه می‌شود، خبری از سرویس‌های گوگل برای آن نخواهد بود.

سازندگان همچنین از یک فناوری رمزنگاری مخصوص به نام V Talk بهره برده‌اند که امنیت تماس‌ها و پیام‌های شما را حفظ می‌کند. علاوه بر این، یک اپلیکیشن امنیتی مخصوص وجود دارد که قادر است دستگاه را زمانی که در دست افراد دیگر است، قفل سازد.

گوشی لوکس Aster P

حداقل 7 مدل از این گوشی آماده عرضه است. ظاهرا، سری Baroque در چهار رنگ مشکی، آبی (Gentleman Blue)، قهوه‌ای (Caramel Brown) و نارنجی (Twilight Orange) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هم‌اکنون فروش همه این مدل‌ها از طریق فروشگاه JD.com آغاز شده و علاقه‌مندان به خرید ناچار به پرداخت 29 هزار و 800 یوان (4200 دلار) هستند. تصاویر پیش رو مربوط به نسخه Baroque است:

از سری Gothic، علاقه‌مندان می‌توانند دستگاه را در دو رنگ مشکی (Black Jade) و سفید (White Moon) و با پرداخت 35 هزار و 800 یوان (5100 دلار) خریداری کنند:

گران‌ترین مدل گوشی لوکس Aster P نیز Vertu Aster P Dazzling Gold نام داشته و با برچسب قیمت 98 هزار یوان (14 هزار و 120 دلار) در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تصاویر این گوشی 14 هزار دلاری را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مکه انسان تا چه حد احمق باشد که 5100 برای این بدهد من که 50 دالر هم برای این نمیدهم!

  2. این چیه بابتش این همه پول بدیم