تصاویر قاب گلکسی A7

تصاویر قاب گلکسی A7 ، گلکسی +J4 و گلکسی +J6 با رنگی جذاب منتشر شد

تصاویر قاب گلکسی A7 ، گلکسی +J4 و گلکسی +J6 با طرح مخصوص “gradient” و رنگی جذاب منتشر شد. هنوز قیمت و زمان عرضه قاب های جدید سامسونگ مشخص نشده است.

چندی پیش مشخص شد که سامسونگ مشغول توسعه قاب‌های محافظ “gradient” بوده و آنها را برای موبایل ها میان رده خود در نظر گرفته است. اگرچه ما هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این کاورها نداریم، اما حالا رولاند کوانت با انتشار مجموعه‌ای کامل از عکس‌های قاب محافظ جدید گلکسی ای 7 و دو گوشی گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس، توجه همگان را به خود جلب کرده است.

آن‌گونه که به نظر می‌رسد، سامسونگ دو نسخه مختلف از این قاب‌ها را توسعه داده است. سری اول از الگویی مشابه یک شبکه استفاده می‌کند که به تدریج، از رنگی روشن به تیره، محو می‌شود. ظاهرا برای محصولات گران‌تر این کمپانی کره‌ای نیز قاب‌های دیگری با الگوی الماسی و همین طرح رنگی در نظر گرفته شده است. فارغ از طراحی نیز روی این قاب‌ها می‌توان عبارت “Made by Samsung” به معنی «ساخته‌شده توسط سامسونگ» را مشاهده کرد.

ما هنوز لیست دستگاه‌هایی را نداریم که این نوع قاب‌ها برای آنها در نظر گرفته شده است؛ با این حال، عرضه اولیه احتمالا به گوشی هایی همچون گلکسی A7 یا گلکسی +J4 و +J6 محدود خواهد بود. سازندگان همچنین در حال تدارک مجموعه‌ای از کاورهای تاشو برای این گوشی ها بوده و از همین طرح رنگی برای آنها استفاده خواهند کرد.

هنوز قیمت کاورهای جدید سامسونگ اعلام نشده است، ولی قاب‌های مخصوص گلکسی ای 7 در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز و قاب‌های مخصوص گوشی های گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس نیز در رنگ‌های آبی، مشکی و مسی به فروش خواهند رسید.

تصاویر قاب گلکسی A7 ، گلکسی +J4 و +J6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه