نسخه 63 فایرفاکس اندروید

نسخه 63 فایرفاکس اندروید قابلیت تصویر در تصویر را به ارمغان می‌آورد

نسخه 63 فایرفاکس اندروید (Mozilla Firefox 63) با پشتیبانی از قابلیت تصویر در تصویر، کانال‌های نوتیفیکیشن و برخی دیگر از قابلیت‌های جدید اندروید 8 اوریو به انتشار رسید.

موزیلا سرانجام نسخه 63 فایرفاکس اندروید را به انتشار رساند که قابلیت تصویر در تصویر (PiP) و برخی دیگر از بهینه سازی‌ها را به ارمغان می‌آورد. آپدیت جدید فایرفاکس برای پلتفرم های اندرویدی مدت‌ها بود در شرایط آزمایشی قرار داشت، اما نسخه نهایی آن حالا به انتشار رسیده و شما می‌توانید آن را از طریق پلی استور گوگل دانلود کنید.

قابلیت‌های نسخه 63 فایرفاکس اندروید

همراه با قابلیت تصویر در تصویر، کاربران گوشی‌های هوشمند قادر خواهند بود تا پس از جابجایی از مرورگر به یک اپلیکیشن دیگر، همچنان به مشاهده‌ی یک ویدیو ادامه دهند. این درست است که ویدیو اندازه‌ی کوچکتری را به خود می‌گیرد، اما شما همیشه می‌توانید آن را بزرگنمایی نیز کنید. در نظر داشته باشید که پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر تنها در گوشی‌ها و تبلت‌هایی موجود خواهد بود که از اندروید 8 اوریو گوگل قدرت می‌گیرند.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهمی که به نسخه 63 فایرفاکس اندروید افزوده شده است، کانال‌های نوتیفیکیشن خواهد بود. مرورگر موزیلا حالا شامل گزینه‌هایی برای دانلود‌ها، پخش چندرسانه‌ای، پیام‌های مکانی، زبانه‌های همگام‌سازی شده و پوش نوتیفیکیشن‌ها است، اما این قابلیت‌ها در آینده نیز می‌تواند بیشتر شود.

نسخه 63 فایرفاکس اندروید با برخی دیگر از قابلیت‌های جدید و بخش‌های بهینه پیدا کرده همراه است که در توضیحات رسمی این اپلیکیشن ذکر شده است. این موارد را در زیر می‌توانید بخوانید:

  • فایرفاکس در حال حاضرتنظیمات دسترسی به سیستم عامل را برای کاهش انیمیشن‌ها به رسمیت می‌شناسد.
  • محل‌های اضافه شده: انگلیس از کانادا (en-CA) و لیگوریان (lij)
  • اپلیکیشن حالا اوریو را با امنیت و عملکرد بهینه شده و پشتیبانی از قابلیت‌های جدید هدف گرفته است.
  • پشتیبانی از عناصر سفارشی وب و سایه DOM اضافه شده است.

نسخه جدید مرورگر اندرویدی موزیلا هم اکنون در بسیاری از کشورها در دسترس کاربران قرار گرفته است، اگر در محل زندگی شما اینچنین نبود، این انتشار تا چند روز دیگر انجام خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ما که ایفون داریم

  2. برم نصب کنم ببینم چطوره

  3. این تصویر در تصویره الان؟؟؟