تصویر یک موش صحرایی در مریخ ! آپدیت شد + ویدیو

کاوشگر کنجکاوی ناسا در سپتامبر 2012 تصویری پانورامایی را در مکان Rocknest مریخ رصد کرد و اسکات سی. وارینگ یک موش صحرایی را در تصویر کشف و آن را به وب‌سایت UFO Sightings Daily ارسال کرد.

پلک‌های بالایی و پایینی، بینی، نواحی گونه، گوش، پاهای جلویی و شکم موش در تصویر بالا و تصویر زیر کاملا قابل تشخیص است.

با این حال، بسیاری از محققان عقیده دارند که تصویر موش شکارشده فقط یک صخره است و سطح مریخ از موش‌ها و مارمولک‌ها پشتیبانی نمی‌کند.واژه Pareidolia تغییر فکر انسانی است که موجب می‌شود افراد چهره‌ها و دیگر اشیای آشنا را در شکل‌ها، بافت‌ها و سطوح تصادفی تشخیص دهند. دیدن کشتی‌های دزدان دریایی در ابرها نمونه‌ای از این موضوع است.

تصویر اصلی از سایت ناسا که محل موش صحرایی در آن مشخص شده است :

البته قبلا هم تصویری دیگر از یک موجود چهار پا شبیه به موش در تصاویر ارسالی کاوشگر کنجکاوی پیدا شده بود که توجه شما را به این تصاویر جلب می کنیم.

نظر شما در مورد این تصویر چیست ؟ آیا این تصویر واقعا یک موش صحرایی در مریخ است و یا تکه سنگی بیش نیست؟!


منبع : ufosightingsdaily

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. باسلام: اون تیکه سنگ که شبیه موشه اصلا موش نیست ! من مهندس زمین شناسی خاک و کود هستم! من این سنگ و کلوخها روکه میبینم و خیلیاشم رح دارن مثل همین که شبیه موشه به احتمال 99% یه زمانی روی سطح مریخ اب دریا رود و اقیانوس وجود داشته! چون همیشه زیر ابهای خروشان و متحرک سنگها به این شکلهای عجیب درمیان و یا ممکنه شدت بادو طوفان باعث شده باشه که این سنگها و کلوخها ظاهرشون اینجوری بشه! اما جایی که اکسیژن وجود نداره چطور میشه باد تولید بشه؟! این احتمالات همش بی فایدس و باید و حتما روی این سیارات رفتو روشون تحقیقات به عمل اورد تا کاملا همه چیز رو مطمئن شد! با این حدس و نظرها ادم فقط گیج و سردرگم میشه! اما این رو بگم که احتمال زندگی روی خیلی این سیارات کمه که وجود داره یا وجود داشته باشه چون اب و هوا و اکسیژنی وجود نداره! الان میگن روی کره ماه تصاویری مشابه ساختمانها وجود داره و ممکنه بقایایی از موجوداتی که از سیارات دیگه روی این سیارات مثل ما انسانها برای تحقیق دارن میرن و یا میخان برن رفته باشن و این بقایا برای تحقیقاتیه که موجوداتی شبیه به ما انجام دادن! و بعید هم نیست که موجوداتی مثل ما در حال حاظر و درحال زندگی در سیارت دیگه باشن! این رو هم بگم که پیشرفت و تکنولوژی چه الان که درسال 2016 هستیم و چه 5 میلیارد سال پیش همیشه وجود داره و داشته و میتونه داشته باشه! پیشرفت هیچ موقع زمان نداره ! که بعضیها میگن در دوران باستان تکنولوژی وجود داشته مثلا روی همین کره ماه ! این عصر برای ما انسانها جدیده و تازه هست و زندگی رو توی تاریخ اوردیم اما اینها توسط بشره امده و ربطی به وقت و زمان نداره که ایا در دوران باستان و روی کره های دیگه تکنولوژی وجود داشته . از نظر منوقت ساعت و زمان وتاریخ اصلا معنی نداره ! و اینها همه ساخته ما انسانهای روی زمینه !

  2. سلام اینو از من بشنوید:بر اثر کوشش من به این نتیجه رسیده ام که در میلیارد ها سال قبل در مریخ موجوداتی وجود داشتن که شاید دوباره به وجود بیان

  3. سلام

    سایت بسیار بسیار زیبا ، کامل و جامعی دارید.

    خیلی سایت زیبایی دارید و البته باید بگم من فکر نمی کنم موش باشد. شبیه موش است اما منطق من نمی پذیرد که این موش باشد.

  4. خب اگه تو مریخ موش هست ، پس چرا تو این مدت فقط همین یکی دو مورد دیده شده؟

    اصلا اگه تو مریخ موش می تونه زندگی کنه، پس حتما یه موجود دیگه ای هم می تونه زندگی کنه. خب اونا کجان پس؟!

  5. شبیه موشه ولی انگار سنگه