هارد اکسترنال جدید هواوی

هارد اکسترنال جدید هواوی مخصوص گوشی های میت 20 رونمایی شد

هارد اکسترنال جدید هواوی ، ویژه گوشی های سری میت 20 (Huawei Mate 20) رونمایی شده است. با استفاده از این هارد اکسترنال می‌توانید همزمان با پشتیبان‌گیری، گوشی خود را شارژ کنید.

اخیرا گوشی های هوشمند با حافظه داخلی با ظرفیت بالا طرفداران زیادی را در بین کاربران پیدا کرده‌اند. از این رو شرکت هواوی بر آن شده است تا پرچم داران جدید خود یعنی سری میت 20 (Huawei Mate 20) را به حافظه با ظرفیت بالا و همچنین قابلیت افزایش ظرفیت حافظه داخلی با استفاده از NM card به مشتریان خود ارائه کند. هواوی همچنین از یک هارد اکسترنال ویژه موبایل با ظرفیت 1 ترابایت رونمایی کرده است که کاربران را قادر می‌سازد از داده‌های موجود در هواوی میت 20 خود به آسانی شارژ کردن گوشی پشتیبان‌گیری کند.

اگرچه قیمت هارد اکسترنال جدید هواوی هنوز تخمین زده نشده است، اما نام آن را می‌توان در لیست محصولات پیش فروش شده هواوی مشاهده کرد. لازم به ذکر است این دستگاه در تاریخ 26 اکتبر در برخی کشورها برای خرید عموم در دسترس قرار خواهد گرفت، اما فعلا تنها در گوشی های سری Huawei Mate20 قابل استفاده است و به گفته هواوی، به زودی در دیگر مدل‌های این شرکت نیز قابل استفاده خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های به کار گرفته شده در هارد اکسترنال جدید هواوی می‌توان به ساختار دایره‌ای با بافت پارچه‌های ضد آب جهت جلوگیری از نفوذ احتمالی آب به درون آن اشاره کرد.

هارد اکسترنال جدید هواوی

قابلیت‌های هارد اکسترنال جدید هواوی

از بهترین قابلیت‌های اشاره شده در این دستگاه می‌توان به امکان Charge is Backup اشاره کرد، چرا که نیازی به نصب هیچ‌گونه برنامه‌ای نیست و کاربر بدون هیچ نیاز به انجام هرگونه عملیات پیچیده‌ای می‌تواند از داده‌های خود از جمله عکس‌ها و نرم افزارها و غیره پشتیبان‌گیری کند. این دستگاه همچنین به یک درگاه USB-C مجهز شده و با شارژرهای 5V/2A و 9V2A and 5V4.5A قابل شارژ است.

هارد اکسترنال جدید هواوی

در پایان لازم به ذکر است شارژرهای فوق سریع 40 واتی Huawei Mate 20 Pro قادرند تنها در 68 دقیقه شارژ کامل را به همراه داشته باشند. بر اساس نتایج به دست آمده، گوشی هواوی میت 20 پرو در حالت خالی بودن کامل باتری تنها با گذشت زمان 68 دقیقه‌ای به شارژ 100 درصدی می‌رسد. 15 دقیقه پس از آغاز شارژ، باتری به 36 درصد و 50 دقیقه پس از آغاز شارژ، این عدد به 95 درصد می‌رسد و پس از این مرحله، باقی‌مانده‌ی شارژ گوشی به آرامی صورت می‌پذیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. جالبه وکار برد داره

  2. این مخصوص بودنه خرابش کرده