بهترین پهپادها برای عکاسی

بهترین پهپادها برای عکاسی را بشناسید

با معرفی بهترین پهپادها برای عکاسی به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید خرید درستی را بسته به نیازهایتان انجام دهید. ما در ادامه، پهپادها را در دسته‌بندی‌های مختلف قیمتی و عملکردی قرار داده‌ایم.

بسیاری از عکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام، یوتیوب و تلویزیون به لطف عکاسی هوایی گرفته می‌شوند؛ اما اگر علاقه‌مند به این سبک عکاسی هستید، مدت‌هاست دیگر نیازی نیست در داخل یک هلیکوپتر یا یک هواپیمای تک نفره بنشینید و خودتان در آسمان چرخ بزنید. در حالی که پهپادها وظایفت مختلفی دارند،‌ اما عکاسی هوایی نیز یکی از محبوب‌ترین موارد استفاده‌ی آن‌ها است. از آنجایی که عکاسی با پهپاد در حال محبوب شدن نزد مردم است، سخت خواهد بود تا انتخاب کنید چه دیوایسی را خریداری کنید. ما در این مقاله با معرفی بهترین پهپادها برای عکاسی به یاری شما خواهیم آمد.

بهترین پهپادها برای عکاسی مبتدیان

Yuneec Breeze 4K با قیمت 174.21 دلار

چرا ما به آن علاقه‌مندیم؟ عملکردهای متنوع خودمختار، با قیمتی کم

بهترین پهپادها برای عکاسی

موارد مختلفی وجود دارد که وقتی نخستین بار است قصد خرید یک پهپاد را دارید، باید به آن‌ها توجه کنید. اگر مبتدی هستید، شما پهپادی را می‌خواهید که راه اندازی نسبتا آسانی داشته باشد؛ به طور مثال عملکردهای متنوع خودمختاری را ارائه کند و از قیمت کمی بهره ببرد. Yuneec برای ارائه کیفیت پهپادهایش و قیمت‌های رقابتی مشهور است. بهترین گزینه در این سطح، خرید پهپاد Yuneec Breeze 4K خواهد بود.

این پهپاد چه از نظر قیمتی و چه از نظر حالت‌های پرواز، مناسب مبتدیان این عرصه خواهد بود. این حالت‌ها شامل حالت سلفی، حالت دروانی، حالت مسافرتی و حالت دنبال کننده می‌شود. این می‌تواند محصولی عالی برای کسانی که وقتی در حال کنترل پهپادشان هستند، به کمک نیازدارند باشد.

Breeze 4K قادر به ضبط ویدیوهای 4K با وضوح 13 مگاپیکسلی است. این می‌تواند وضوح تصویر مناسبی را برای اکثر نیازهای مبتدیان عکاسی هوایی ارائه کند. 12 دقیقه پرواز شاید یک محدودیت بد باشد، اما در بازار پهپادهای رده ابتدایی نباید انتظار مدت زمان بیشتری را داشته باشید.

بهترین پهپادهای اقتصادی برای عکاسی

Parrot Bebop 2 با قیمت 298 دلار

چرا ما به آن علاقه‌مندیم؟ کیفیت عالی برای در رده قیمتی و دوربین Full HD

بهترین پهپادها برای عکاسی

Parrot Bebop 2 دارای توازنی بین قیمت و کیفیت است که می‌تواند از آن پهپادی اقتصادی برای عکاسی بسازد. در حالی که پهپادهای ارزان قیمت متنوعی در بازار وجود دارد، اما به خاطر داشته باشید که کیفیت تصاویر آن‌ها نیز در همان حد و اندازه خواهد بود.

با این حال Parrot Bebop 2 از مشخصات عالی در محدوده قیمتی خودش برخوردار است و حتی با برخی از پهپادهای گران‌تر از خودش نیز می‌تواند رقابت کند. این پهپاد قادر به 25 دقیقه پرواز خودمختار است که به معنای کافی بودن قدرت باتری آن خواهد بود. این دیوایس همچنین از یک دوربین Full HD با یک لنز 14 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات آن می‌توان به ردیابی جی پی اسی، کنترل با اپلیکیشن موبایلی و عملکرد پرواز پایدار اشاره کرد. شاید این پهپاد بسیاری از قابلیت‌های دیگر موارد موجود در این لیست را نداشته باشد، اما با قیمت خوبش ارزش بالایی برای خرید دارد.

بهترین پهپادها برای عکاسی تجاری یا املاک

DJI Phantom 4 Pro با قیمت 1099 دلار

چرا ما به آن علاقه‌مندیم؟ عملکرد و کیفیت عالی،‌ مناسب برای طیف گسترده‌ای از استفاده‌های تجاری

بهترین پهپادها برای عکاسی

DJI Phantom 4 Pro بی‌تردید یکی از بهترین پهپادها برای عکاسی در بازار است. آن به لطف کیفیت مثال زدنی فیلمبرداری و عکاسی خود،‌ مورد علاقه‌ی مشتریان، حرفه‌ای‌ها و کسب و کارها است. در واقع زمانی که از حرفه‌ای‌ها سوال کنید که بهترین پهپاد برای عکاسی تجاری کدام است، در اغلب مواقع آن‌ها DJI Phantom 4 Pro را معرفی می‌کنند.

آنچه از این پهپاد انتخابی مناسب برای عکاسی تجاری و املاک ساخته، قیمتش است که آن را در دسترس مشاغل بزرگ و کوچک قرار می‌دهد. پهپادهای پیچیده و حرفه‌ای‌تری وجود دارد که شرکت‌ها می‌توانند خریداری کنند، اما یادگیری استفاده از آنها نیز به همان اندازه سخت و پیچیده است.

از آنجایی که فانتوم 4 پرو دوست‌دار مشتری است،‌ استفاده از آن به قدری ساده است که کسب و کارها بدون نیاز به یک کنترل کننده‌ی حرفه‌ای پهپادها بتوانند از آن استفاده کنند. فانتوم 4 پرو در بین عکاسان حرفه‌ای نیز محبوب است و اغلب برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی، موزیک ویدیوها و سایر ویدیوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پهپاد ارائه کننده مدت پرواز حداکثر 30 دقیقه‌ای،‌ تثبیت کننده‌ی 3 محوره، ضبط ویدیویی Cinema 4K و یک دوربین 20 مگاپیکسلی با قابلیت دیافراگم تنظیم شونده است.

بهترین پهپادها برای عکاسی 4K

 DJI Mavic Pro 2 با قیمت 1469 دلار

چرا ما به آن علاقه‌مندیم؟ محصولی برجسته، حمل و نقل بهتر از دیگر پهپادهای پریمیوم

بهترین پهپادها برای عکاسی

DJI Mavic 2 Pro یک نسخه‌ی بهبود یافته و جدیدتر از مدل پیشین خود است. خیلی زود پس از عرضه، موفق شد خیلی زود توسط علاقه‌مندان به پهپادها ستایش شود. به عنوان یک پهپاد پرچمدار، Mavic Pro 2 نه تنها ارائه کننده‌ی کیفیت عالی است، بلکه از نظر حمل و نقل و سهولت استفاده نیز امتیاز بالایی گرفته است. این پهپاد به یک دوربین 20 مگاپیکسلی Hasselblad، اجتناب از مانع 6 محور، بازوهای کششی و حداکثر زمان پرواز 31 دقیقه‌ای مجهز است.

ترفندهای جالبی در این پهپاد نهفته است. به طور مثال شما می‌توانید با ترکیب 9 عکس که توسط لنز تله فوتو پهپاد گرفته می‌شوند، یک عکس با وضوح بسیار زیاد 48 مگاپیکسلی ایجاد کنید. یک حالت هایپرلپس نیز در اینجا وجود دارد که افکت مورد علاقه‌ی بسیاری از عکاسان است.

این پهپاد به HDR و حالت عکاسی در شب “Hyperlight” نیز مجهز است تا مطمئن شود عکس‌های شما عمق و جزئیات خیره کننده‌ای را به نمایش می‌گذارند. هرچند قیمت آن نیز ارزان نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی دوس داریم یکی از اینا داشته باشم

  2. ما خود دوربینو نداریم
    پهباد پیشکش