تویوتا لندکروزر 2019

تویوتا لندکروزر 2019 با چه امکانات و مشخصاتی به بازار جهانی عرضه می‌شود؟

تویوتا لندکروزر 2019 (Toyota Land Cruiser) به عنوان یک شاسی‌ بلند فول سایز 8 نفره از شرکت تویوتا شناخته می‌شود. این خودرو نسبت به مدل‌های پیشین با همان امکانات و مشخصات به بازار جهانی عرضه خواهد شد. در ادامه با جزئیات این خودرو آشنا می‌شویم.

تویوتا لندکروزر 2019 به عنوان یک شاسی‌ بلند فول سایز و خودرویی فوق‌العاده برای جاده‌های آفرودی شناخته می‌شود. این خودرو نسبت به مدل 2018 خود تغییر زیادی نداشته و با همان امکانات به بازار عرضه می‌شود. ساختار بدنه این خودرو از فریم بوده و با سیستم چهار چرخ محرک قدرتمند و سیستم تعلیق دینامیک کینتیک هیدرولیک تویوتا به بازار جهانی عرضه خواهد شد. در ادامه با امکانات و مشخصات این خودرو بیشتر آشنا می‌شویم.

تویوتا لندکروزر 2019

مشخصات فنی خودرو تویوتا لندکروزر 2019

محصول جدید خودروسازی تویوتا به یک موتور 8 سیلندر 5.7 لیتری و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز شده است. این پیشرانه قادر به تولید قدرت 381 اسب بخار است. پیشرانه خودرو تویوتا لندکروزر 2019 بیش از 90 درصد حداکثر گشتاور خود را در دور موتور 2200 ارائه می‌کند. بدون شک هنگام یدک‌کشی با این خودرو غول‌پیکر حس فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهد کرد؛ چرا که ظرفیت یدک‌کشی لندکروزر جدید بالغ بر 3674 کیلوگرم است.

تویوتا لندکروزر 2019

خودرو تویوتا لندکروزر 2019 برای یدک‌کشی به صورت استاندارد به تمامی سخت افزارهای مورد نیاز مجهز خواهد بود. ابزارهایی نظیر خنک‌کننده روغن پیشرانه و کنترلر ترمز تریلر که از طریق سیستم ایمنی VSC کار می‌کند، بخشی از این سخت افزارها به شمار می‌روند.

تویوتا لندکروزر 2019

سیستم چهار چرخ محرک فول تایم لندکروزر با دیفرانسیل لغزش محدود تورسن در مرکز همراه شده و در شرایط رانندگی معمولی، گشتاور را به‌ صورت خودکار بین 60 به 40 میان اکسل‌های جلو و عقب پخش می‌کند. اگر سیستم تشخیص دهد که خودرو در زمین خیس حضور دارد، گشتاور بیشتری را به اکسلی که بهترین چسبندگی را دارد هدایت می‌کند. از طرفی سیستم کنترل کشش فعال از ترمز و فشار پدال گاز برای کنترل اسپین چرخ بهره می‌برد.

تویوتا لندکروزر 2019

تویوتا لندکروزر 2019 به جعبه انتقال دو سرعته با دنده سنگینی مجهز است که سیستم انتخاب چند سطحی، کنترل آن را بر عهده دارد. این خودرو از سیستم کرال کنترل هم بهره می‌برد که عملکردی شبیه کروز کنترل آفرود دارد و سرعت خودرو را در شرایط آفرودی تنظیم می‌کند.

تویوتا لندکروزر 2019

تویوتا لندکروزر 2019 فقط در یک تریم عرضه می‌شود که از تمامی امکانات مورد نیاز بهره می‌برد. البه تنها آپشن این خودرو سیستم اطلاعات سرگرمی صندلی‌های عقب است. از امکانات این شاسی بلند که به صورت استاندارد در تمامی مدل‌ها وجود دارد می‌توان به گزینه‌هایی مانند صندلی‌های تهویه‌دار و گرم‌شونده، غربیلک فرمان گرم‌شونده، ورود بدون کلید، مونروف برقی، سیستم تهویه مطبوع 4 ناحیه‌ای به همراه 28 دریچه هوا، سیستم صوتی پریمیوم JBL و شارژ بی سیم گوشی هوشمند اشاره کرد.

تویوتا لندکروزر 2019

امکانات ایمنی 

خودرو تویوتا لندکروزر 2019 از بسته‌ی ایمنی کاملی بهتره می‌برد که به سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ای مجهز است. جدید‌ترین تکنولوژی‌های ایمنی این خودرو شامل سیستم‌هایی نظیر سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر و کروز کنترل راداری است.

تصاویر تویوتا لندکروزر 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. طراحیه بدنش قدیمی ولی تکراریه با حالیه