فیلمبرداری از یوفو در داخل هواپیما خبرساز شد + ویدیو

فیلمبرداری از یوفو در داخل هواپیما خبرساز شد + ویدیو

فیلمبرداری از یوفو در یکی از هواپیماهایی که از پایتخت ایرلند به سمت پاریس حرکت می‌کرد، اتفاقی جنجالی است که اخیرا توجه علاقه‌مندان به بحث اشیا ناشناس پرنده و موجودات فضایی را به خود جلب کرده است.

فیلمبرداری از یوفو باز هم خبرساز شد؛ به تازگی مردی که مسافر یکی از پروازهای دوبلین، پایتخت ایرلند به مقصد پاریس بود، ادعا کرده که در زمان عبور هواپیما از روز کانال مانش یا همان کانال انگلیس با گوشی خود پرواز یک شی ناشناس پرنده را ثبت کرده است.

فیلمبرداری از یوفو در داخل هواپیما خبرساز شد + ویدیو

در ویدیو منتشر شده در این رابطه می‌بینیم که شی مورد نظر به دنبال خود ردی از دود سیاه رنگ دارد و هم سرعت با هواپیما حرکت می‌کند. در انتها کلیپ هم با تغییر مسیر هواپیما یوفو به جهت مخالف می‌رود. فرد 29 ساله‌ای که مسئول فیلمبرداری از این یوفو است گفته که قبل از اینکه با تلفنش پرواز شی پرنده را ثبت کند، این یوفو حرکت‌های دایره مانندی را در آسمان انجام می‌داد و سپس متوقف شد.

این شخص که درخواست کرده نامش فاش نشود، ادعا کرده که به احتمال قوی هواپیما در زمان ظاهر شدن یوفو بر فراز کانال مانش پرواز می‌کرده است؛ البته نمی‌توان با اطمینان گفت که این اتفاق دقیقا در چه فاصله‌ای از دوبلین رخ داده است.

شاهد ماجرا گفته که به نظر او این شی عجیب با اجسامی که به صورت معمول در آسمان می‌بینیم فرق داشته و نکته‌ای که وجود آن را در آسمان عجیب‌تر می‌کرد، حرکت‌های دایره مانند آن قبل از شروع فیلمبرداری است.

فیلمبرداری از یوفو در هواپیما

 

البته آژانس‌های دولتی و مرکز بین‌المللی گزارش‌های یوفو به تازگی اعلام کرده‌اند که در ماه‌های اخیر تعداد موارد ثبت‌شده مشاهده اشیا ناشناس پرنده کاهش یافته است. با این وجود اخیرا تصاویر و ویدیوهای مختلفی در فضای مجازی منتشر شده‌اند که بحث یوفوها و احتمال واقعی بودن فرازمینی‌ها را داغ نگه داشته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. از راست دروغ اینا نمیشه تا خدمان ندیدیم ….okبود
    اما
    انهایی که تو تهران هستن
    میتونن یک چیز جالب ببین
    دور تا دور تهران نور افکن هایی به صورت هماهنگ با هم دارن کار میکنن
    اینا خیلی ها دقت نکردن میتوانید تو اتبان ازداگان ببینید تو فواصل شمخصی قرار گرفتن و مثل زیبا سازی شهری دارن عمل میکنن
    ولی جالب تو جاهایی قرار گرفتن که یک جورایی ……
    نمیدونم شاید ما اشباه میکنیم
    موفق باشید

    راستی احمد رضا
    حتمی اسمت این نیست
    خاک بر سرت اشغال
    موفق باشی شغال

  2. سلام
    احمد رضا خدا لعنت کنه تو رو
    بدبخت لعنت شدی تا اخرین روزه زندگیت
    بعدش هم بدبختر از اعلانت
    خاک برست
    موفق باشی

    • چرت نگو فیک معلون . تو دست نشانده غرب هستی . ایشالا به حق پنج تن سرطان سینه بگیری تا عید جلو عزیزات بمیری منم بیام رو قبرت یه کارایی انجام بدم . به خاطر این دعام نذری میدم معلون

  3. یوفو سرعتش اینقدر پایینه؟؟؟؟

  4. با این اوصاف یعنی اتفاق خوبی قرار نیس بیفته برا زمین …

  5. غرب اسکتبار رو به افول است و دارد این قصه هایش را می گوید تا مغز جوانان انقلابی و اسلامی ما را در آخرین روزهای عمرش تسخیر کند ولی کور خونده کاخ سفید را طوری فتح می کنیم که نفهمه از کجا خورده