گوشی های گلکسی A سامسونگ

احتمالا گوشی های گلکسی A سامسونگ سال آینده با نمایشگرهای LCD عرضه شوند

چند مدل از گوشی های گلکسی A سامسونگ در سال 2019 با نمایشگرهای LCD به عرضه خواهند رسید. دلیل این کار، کاهش قیمت مدل‌های قابل عرضه در بازارهای ضعیفی همچون هند و کشورهای آسیای جنوبی است. خانواده گلکسی ای سامسونگ به نظر پرجمعیت می‌آید!

سامسونگ به عنوان تغییر در استراتژی خود، در نظر گرفته تا قابلیت‌های جدید نرم افزاری و سخت افزاری را پیش از گوشی های پرچمدار خود، در گوشی های گلکسی A سامسونگ ارائه کند؛ اما به نظر می‌رسد آنها خیلی زود از این استراتژی فاصله گرفته‌اند و قصد ندارند گوشی های میان رده خود را در جایگاه مهم‌تری از پرچمدارانشان قرار دهند. و این نادیده گرفتن استراتژی در ابتدا با نمایشگرها آغاز می‌شود. در یک گزارش جدید ادعا شده است که سامسونگ می‌خواهد گوشی های خانواده گلکسی ای سال آینده خود را با نمایشگرهای LCD به جای OLED ارائه کند.

طبق انتظار، دلیل اصلی مهاجرت دوباره به نمایشگرهای LCD در گوشی های گلکسی A سامسونگ ، کاهش قیمت آنها خواهد بود. سامسونگ می‌خواهد با استفاده از این نمایشگرها قیمت محصولات مورد نظر را تا حدود 266 دلار کاهش ببخشد که بی‌شک برای بازارهای ضعیف دنیا نظیر هند و دیگر کشورهای جنوب آسیا مهم است.

نامگذاری جدید گوشی های گلکسی A سامسونگ در سال 2019

گوشی های گلکسی A50 و گلکسی A60 سامسونگ نخستین محصولاتی هستند که در این بازارهای نام‌برده به عرضه درخواهند آمد. اما در سمتی دیگر گوشی های گلکسی A30، گلکسی A40، گلکسی A70 و گلکسی A80 همچنان با نمایشگرهای OLED به فروش خواهند رسید. تنها این نام‌ها هم اکنون توسط سامسونگ به ثبت رسیده‌اند، اما به نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار بر روی گوشی‌های بیشتری است.

این گزارش همچنین شایعه‌های پیشین مبنی بر این که سامسونگ قصد خط کشیدن بر روی نام گوشی های خانواده گلکسی J و پایان دادن به عمرشان دارد را تأیید می‌کند. غول کره‌ای قصد دارد گوشی های سری J، سری On و سری C خود را در قالب محصولات واحدی به نام گلکسی M عرضه کند. سیاست نامگذاری گوشی های خانواده گلکسی ام نیز همانند گوشی های گلکسی A سامسونگ خواهد بود؛ این یعنی در جلوی حرف M دو عدد  (نظیر Galaxy M30‌ و Galaxy M40) قرار خواهد گرفت. در گوشی های سری گلکسی ام نیز قرار است از نمایشگرهای LCD استفاده شود، اگرچه احتمالش وجود دارد که حداقل یک مدل آنها با نمایشگر AMOLED تولید شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. با قیمتی پنج برابد

  2. سری ای خیلی خیلی داره قوی ظاهر میشه

  3. حلالا تا سال دیگه کی مرده س کی زنده

  4. ال سیدی قدیمی نیست عایا ؟؟

  5. اینم یه سری طرفدارای خودشو داره ..خیلیا از گوشیای اولد خوششون نمیاد

  6. مگه قرار بود چیزی غیر از این باشه؟