گوشی های آینده هواوی

احتمال عرضه گوشی های آینده هواوی با حفره‌ای در نمایشگر برای اسپیکر

گوشی های آینده هواوی ممکن است با حفره‌ای در صفحه نمایش برای اسپیکر earpiece، به دست کاربران برسند. این طراحی در یکی از پتنت‌های اخیر هواوی که از طریق USPTO منتشر شده، نمایش داده شده است.

سوراخ‌ها، ناچ‌های جدید هستند؛ مطابق با تصاویر مربوط به یکی از پتنت‌های جدید هواوی، این کمپانی چینی در نظر دارد تا با ایجاد یک حفره در صفحه، اسپیکر را در نمایشگر قرار دهد تا حاشیه‌ها، بیش از پیش کاهش یابند. این ایده می‌تواند جذاب باشد زیرا پیش‌تر انتظار می‌رفت از این طراحی برای قرار دادن دوربین در صفحه نمایش استفاده خواهد شد.

البته، در این طراحی به دوربین سلفی هیچ اشاره‌ای نشده است. این در حالی‌ست که پیش‌تر، تصاویری که از طراحی احتمالی گوشی های آینده هواوی منتشر شده بودند، از تعبیه دوربین سلفی در چنین حفره‌هایی خبر می‌دادند. در همان طراحی، اسکنر اثر انگشت هم در زیر صفحه نمایش تعبیه شده بود؛ در حالی که اینجا، سنسور اثر انگشت روی قاب پشتی تعبیه شده است. کاملا واضح است که مهندسان هواوی در حال آزمایش طراحی‌های مختلف هستند.

گوشی های آینده هواوی

اما چرا برای اسپیکر earpiece تا این اندازه تلاش می‌شود؟ در گذشته، برخی سازندگان (همچون شیائومی) با قرار دادن اسپیکرهای پیزوالکتریک در پشت صفحه نمایش، به دنبال راهی برای کاهش حاشیه‌های صفحه بودند، اما کیفیت صدای خروجی بسیار پایین بود. همین موضوع و نقش پررنگی که یک صفحه مشبک در ارائه صدا دارد، احتمالا برای امتحان طراحی‌های جدید توسط هواوی کافی خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. حالش اصلا خوب نیست

  2. مگه ادم گوششو میذاره رو مانیتور

  3. این چی میزنه دیونه

  4. اسپیکر توی صفحه ؟؟؟

  5. واقعا لیاقتش جایگاه اوله توی گوشی ها ..البته خب اپل هم انصافا بی رقیبه تا به امروز البته

  6. چه میکنه این یکه تاز 😀😂😂