همراه اول

گزارش همراه اول از بازسازی مدارس زلزله زده کرمانشاه

اپراتور همراه اول در سالگرد زلزله کرمانشاه، آماری از اقدامات یکساله خود جهت بازسازی مدارس زلزله زدگان استان کرمانشاه با کمک مردم منتشر کرده است. در ادامه، گزارش اقدامات همراه اول را بررسی می‌کنیم.

در آبان سال 1396 زلزله 7.3 ریشتری، بخش‌های مختلف استان کرمانشاه را لرزاند که متاسفانه تعدادی از هموطنانمان در این حادثه جان خود را از دست دادند و خسارت‌های مالی زیادی به بار آمد. از این رو مدیران اپراتور اول ارتباطی کشور در مناطق زلزله‌زده حضور یافته و جهت بهبود شرایط زلزله‌زدگان، اقدامات حمایتی را در نظر گرفته‌اند. یکی از کارهای ارزنده شرکت همراه اول تخصیص اعتبار 50 میلیارد ریالی جهت بازسازی مدارس در مناطق زلزله زده کرمانشاه بود تا به بهترین شکل، مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام داده‌ باشند.

همراه اول

گزارش همراه اول از بازسازی مدارس کرمانشاه

با تخصیص اعتبار 50 هزار میلیاردی همراه اول برای بازسازی مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه، 8 مدرسه در حال ساخت است که از این تعداد 4 مدرسه در بخش ثلاث باباجانی، 1 مدرسه در روانسر، 1 مدرسه در سرپل ذهاب، 1 مدرسه در گیلانغرب و 1 مدرسه در دالاهو ساخته خواهند شد.

البته همراه‌ اول برای دعوت مردم به این اقدام خیرخواهانه و بازسازی مدارس مناطق محروم کشور از پویشی با نام کمپین «#مثل_اول» رونمایی کرد که مصادف با جشن 24 سالگی همراه اول بوده و به همین منظور سامانه‌ای با عنوان ستاره 24 مربع (#24*) جهت دریافت کمک‌های مستقیم مردم راه‌اندازی شد. از طرفی مقرر شد تا این کمپین پس از جشن عاطفه‌ها به پایان برسد، اما به دلیل استقبال مردم، فعالیت این سامانه تمدید شد و برای مشارکت مستمر مردم سرویسی به سامانه (#24*) افزوده شد تا مردم با عضویت در آن بتوانند به صورت روزانه به بازسازی و نوسازی مدارس محروم کشور کمک‌رسانی کنند.

همراه اول

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دمشون گرم
    کاشکی ی زره این مسولین به فکر بدن واسه این ادم ها

  2. ای بابا طفلکیا …😔😔 ولی در عوض سهمیه میگیرن برا کنکور

  3. بازم دمش گرم بالاخره یکی پیدا شد به اون بدبختا فکر کنه