هواوی Nova 4

پوستر گوشی هواوی Nova 4 پیش از رونمایی منتشر شد

هواوی نوا 4 (Huawei Nova 4) نام گوشی جوان‌پسند بعدی این شرکت خواهد بود. طبق اخبار جدید، تا معرفی و عرضه رسمی گوشی هواوی Nova 4 زمان زیادی باقی نمانده است.

محصولات سری نوای هواوی، کاربران جوان را هدف گرفته‌اند، به همین دلیل همه گوشی های آن دارای ظاهر شیکی بوده و به دوربین‌هایی قدرتمند و مشخصات فنی قابل توجه مجهز شده‌اند. از آنجایی که جوانان قادر به پرداخت هزینه زیادی برای خرید گوشی هوشمند نیستند، آن‌ها قیمت قابل قبولی دارد. با در نظر گرفتن این ویژگی‌های مشترک در محصولات قبلی، می‌توان انتظار داشت آن‌ها را در گوشی بعدی یعنی هواوی Nova 4 نیز خواهیم دید.

بعد معرفی نسل دوم (هواوی نوا 2) و سوم (هواوی نوا 3) در ادامه معرفی اولین گوشی سری نوا، اکنون نوبت به آن رسیده تا چهارمین نسل این سری را نیز ملاقات کنیم. به تازگی یک پوستر تبلیغاتی از یک گوشی هوشمند بزرگ‌ترین شرکت چینی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر و به هواوی Nova 4 نسبت داده شده است. تاریخ عرضه گوشی، ماه دسامبر (آذر – دی) است.

پوستر هواوی Nova 4

هواوی Nova 4

چیزی که در پوستر هواوی Nova 4 بیش از همه جلب توجه می‌کند، نور بیرون تابیده از گوشه بالا و سمت چپ نمایشگر محسوب می‌شود. در نگاه اول، این قسمت ما را به یاد حفره درون نمایشگر انداخت که تصور می‌کردیم سامسونگ گلکسی اس 10 برای نخستین مرتبه به آن مجهز خواهد شد. اما به نظر می‌رسد سریال پیشی گرفتن‌های هواوی از غول کره‌ای در دنیای موبایل تمامی نداشته و احتمالا اولین گوشی دارای دوربین سلفی روی نمایشگر نیز توسط شرکت چینی عرضه خواهد شد.

گوشی هواوی نوا 2 اس سال گذشته در همین حوالی معرفی شد. حدود چهار ماه پیش، هواوی نوا 3 را مجهز به تراشه قدرتمند کایرین 970 معرفی کرد. طبق روال گذشته می‌توان انتظار داشت گوشی هواوی Nova 4 نیز در آخرین ماه سال جاری میلادی، مجهز به تراشه کایرین 980، معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. هواوی هیچ گوهی نیس الکی گندش کردن

  2. هوآوی؟ به نظرتون چقد دیگ میتونه رتبه اول رو بین گوشیا به خودش اختصاص بده

  3. چه بد رنگ و زنندس چیه اخه بی سلیقه ها

    • لول
      داد نوع صفحش که مث مدلای اس 10 ه
      رنگشم که سامسونگ اسکی رفت روش و اپلم ایضا برنامه برای اسکی رفتن داره…تو بیشتر از سلیقه حالیت میشه یا بزرگات؟