اچ تی سی تولید تعدادی از موبایلهای این شرکت را متوقف می کند

مثل اینکه HTC به تازگی دچار مشکل شده است. به نظر می رسد که حسابی به تلفن های جدید معتاد شده است. هرچند که اچ تی سی امروزه تلفن های بسیار خوبی تولید کرده است، اما مصرف کنندگان هم کم کم در حال غرق شدن در سیلاب مدل های جدیدی هستند که این شرکت به صورت هفتگی تولید می کند.
این شرکت به تنهایی برخی از قوی ترین و جذاب ترین سخت افزارهای موجود در بازار را تولید می کند، که ویندوز فون Titan یکی از پرطرفدارترین آنها است. موبایلی که از ابتدا بسیار در مرکز توجه قرار گرفت، به شکلی که چند ماه بعد تایتان دو با مشخصات جذاب تری عرضه گردید. چیزی که باعث عصبانیت و سرخوردگی کسانی شد که تایتان اصلی را خریده بودند. و البته کسانی هم که اکنون به دنبال خرید گوشی جدیدند، حسابی در میان مدل های مختلف اچ تی سی سردرگم هستند.
و البته سردرگمی تان وقتی بیشتر می شود که به مدل های قابل سفارش در سایت رسمی این شرکت نگاه کنید:

HTC Sensation XL
HTC Explorer
HTC Rhyme
HTC Sensation XE
HTC Titan
HTC Radar
HTC Sensation
HTC Evo 3D
HTC ChaCha
HTC Salsa
HTC Impressive S
HTC Desire S
HTC Wildfire S
HTC HD7
HTC 7 Pro
HTC 7 Trophy
HTC 7 Surround
HTC 7 Mozart
HTC Desire Z
HTC Desire HD
HTC Aria
 

حتی خواندن اسامی این لیست هم باعث سرسام می شود، چه برسد انتخاب میان آنها! البته خوشبختانه خود شرکت هم متوجه این موضوع شده و در صدد حل این مشکل است. سایت TheNextWeb اطلاع داده که HTC اعلام کرده:
«وقتی به پشت سرمان نگاه می کنیم، می بینیم که سخت افزارهای بزرگ و اعجاب انگیزی به همراه تجربه کاربردی قابل توجهی را برای مشتریان فراهم آورده ایم. ما ۲۰۱۱ را با تعداد فراوانی محصول به پایان رساندیم، حتی مقداری بیش از آنچه در ابتدای سال در دست داشتیم.
اما در سال ۲۰۱۲ قصد داریم به مشتریان مان برخی موارد ویژه را عرضه کنیم. ما نیاز داریم که مطمئن شویم بیش از این در تعداد زیاد محصولات غرق نمی شویم و محصولات مان را با معرفی انواع مختلفی از موبایل ها به طور مشخص دسته بندی کنیم.»
بسیار عالی. تعداد موبایل های کمتر و گروه بندی های مشخص تر. نظر شما در خصوص این تغییر سیاست اچ تی سی چیست؟ تعداد بیشتر و تنوع را می پسندید یا انتخاب های کمتر و مشخص تر را؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*