قیمت جک اس 5

کرمان موتور افزایش قیمت جک اس 5 را تکذیب کرد

در روز‌ گذشته خبری مبنی بر افزایش قیمت جک اس 5 (JAC S5) منتشر و اعلام شد قیمت این خودرو به 231 میلیون تومان رسیده است، اما شرکت کرمان موتور با انتشار اطلاعیه‌ای، این افزایش قیمت را تکذیب کرد.

در روز گذشته (چهارشنبه 7 آذر 97)، بخشنامه‌ای منتصب به شرکت کرمان موتور که نماینده رسمی خودروهای چینی جک در ایران است، منتشر شد که بر اساس آن پیش فروش شاسی بلند جک اس 5 اتوماتیک (JAC S5) به صورت اقساطی با قیمت 231 میلیون تومان انجام خواهد شد. در این طرح فروش، قیمت‌‌‌ قطعی جک‌ اس‌ 5 نسبت به ماه گذشته افزایش چشمگیری داشت، اما با پیگیری‌های انجام شده، شرکت کرمان موتور این افزایش قیمت را تکذیب کرده است.

قیمت جک اس 5

قیمت جک اس 5 هنوز تغییر نکرده است

شرکت کرمان موتور عنوان کرد بخشنامه‌ای که اخیرا در رسانه‌ها منتشر شده، بخشنامه رسمی نبوده و از طریق این شرکت اعلام نشده است. در واقع، شرایط فروش اقساطی و قیمت جدید جک اس 5 توسط شرکت لیزینگ مهرآسا اعلام شده و این شرکت به صورت مستقل از شرکت کرمان موتور عمل کرده است. از این رو قیمت جدید جک اس‌ 5 هنوز به طور رسمی اعلام نشده و اگر افزایش قیمتی انجام شود، در اطلاعیه‌های رسمی و فقط از سوی شرکت کرمان موتور اعلام خواهد شد. بنابراین قیمت 231 میلیون تومانی که برای جک اس‌ 5 اعلام شده است، تکذیب شده و در حال حاضر این خودرو با قیمت قبلی به فروش می‌رسد.

قیمت جک اس 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. تکدیب کرد چه حرف هایی دیگه دروغ نیست نگن اینا

  2. والا من جک اس ۵ دنده دارم و خیلی راضیم.خیلی خوب و راحته و مصرفش هم ۹.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر تا حالا هم مشکلی باهاش نداشتم

  3. بازم دم اینا گرم که قیمتشو تونستن ثابت نگه دارن

  4. جک شاسی بلندش اصلا به درد نمیخوره

  5. چرا چیزی میگن ک مجبور باشن تکذیبش کنن