لینکلن اویاتور

لینکلن اویاتور ، رقیب جدید شاسی بلندهای لکسوس و آئودی معرفی شد

خودرو شاسی بلند لینکلن اویاتور (Lincoln Aviator) در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد. در ادامه مشخصات فنی ،‌ امکانات و گالری تصاویر کراس اوور جدید لینکلن را مشاهده کنید.

خودرو چهار در لوکس آمریکایی در حال ناپدید شدن است، اما حالا توسط خودروهای SUV‌ جایگزین خواهد شد. گرایش وسیعی در صنعت خودروسازی وجود دارد و لینکلن، به عنوان برند سازنده‌ی اتومبیل‌های لوکس شرکت فورد نیز می‌خواهد با آن همراه شود. لینکلن یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ به نام «نویگیتور» را پیشتر معرفی کرده است. شاسی بلند پنج سرنشین سایز متوسط «ناتیلوس»‌ نیز چندی پیش معرفی شده بود. حالا باید به این جمع، لینکلن اویاتور را نیز اضافه کنیم. ایواتور، یک خودرو کراس اوور سه ردیفه سایز متوسط است که در نمایشگاه خودرو لس آنجلس در معرض دید همگان قرار گرفت.

لینکلن اویاتور

Joy Falotico، رئیس لینکلن در این رابطه می‌گوید:

اویاتور نشان دهنده‌ی بهترین DNA ما و نشانه‌های مسیر خودروهای پیش روی لینکلن است. آن ارائه کننده‌ی ظرافت خوب، عملکرد بی‌نظیر و راحتی بسیار خوب، نمایشی واقعی از چشم انداز لینکلن برای آینده است.

این کراس اوور قرار است با یک پیشرانه 3 لیتری تویین توربوشارژ شده V6 و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک عرضه شود. علاوه بر این یک مدل دیگر مجهز به پیشرانه هیبریدی گاز-الکتریک با تریم سطح Grand Touring نیز عرضه خواهد شد. مدل نخست 400 اسب بخار را تولید می‌کند، در حالی که میزان تولید انرژی در مدل دوم، 450 اسب بخار است. به نقل از لینکلن، نمایشگر دیجیتالی کنسول میانی اویاتور از طراحی مینیمالیستی برخوردار است. این نمایشگر دیجیتالی که خودروساز آمریکایی آن را در مدل‌های جدید اتومبیل‌های خود استفاده کرده است، قادر به نمایش حالت‌های مختلف رانندگی خودرو است.

لینکلن اویاتور

علاوه بر پنج حالت تنظیم هوای Normal، Conserve، Excite، Slippery و Deep، دو حالت جدید دیگر نیز در نسخه‌ی Grand Touring لینکلن اویاتور به کار رفته است. این حالت‌ها Pure EV و Preserve EV هستند که به سرنشینان اجازه می‌دهند انتخاب کنند چه زمان و چگونه از انرژی الکتریکی استفاده شود. این درحالیست که حالت Excite عملکرد را به حداکثر می‌رساند.

لینکلن اویاتور

مشتریان می‌توانند از کروز کنترل انطباقی این خودرو در ترافیک‌های سنگین لذت ببرند. همچنین فناوری‌هایی برای اجتناب از برخورد و دستیار پارک نیز در این خودرو تعبیه شده است. یکی دیگر از فناوری‌های موجود در این خودرو، استفاده از یک گوشی هوشمند برای بازکردن قفل در خودرو شاسی بلند SUV است. لینکلن اویاتور در سال 2020 به فروش خواهد رسید. این خودرو با قیمت حدود 50 هزار دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اتفاقا ماشین باید گنده باشه ..هرچی بزرگتر اوبوهت بیشتر

  2. دیگ زیادی بد گندس

  3. رقیب آئودی؟ چه جک خنده داری

    • همو نو بگو چه حرف های چرتی مگه میشه اصلا

      • اتفاقا لینکلن رو خیلی ساله که میشناسم.
        یه برند اصیل آمریکایی که همیشه پرقدرت و لوکس بوده ولی متاسفانه در ایران شناخته شده نیست.
        اگر کمی در مورد محصولات این کارخونه تحقیق بکنین و یا حداقل عکس محصولاتشو ببینین این چنین چیزی نمیگین.
        با تشکر