نمونه اولیه گوشی 5G سامسونگ

تصاویر واقعی نمونه اولیه گوشی 5G سامسونگ منتشر شد

عکس‌های واقعی نمونه اولیه گوشی 5G سامسونگ منتشر شد. این گوشی دارای طراحی عجیبی بوده و بر روی پنل پشتی آن استیکری سوال برانگیز چسبانده شده است. انتظار داریم نخستین گوشی 5G سامسونگ اوایل 2019 عرضه شود.

شرکت کوالکام چند روز پیش رویداد سالیانه Snapdragon Summit را در هاوایی آمریکا برگزار و در اولین روز آن به وجود تراشه اسنپدراگون 855 اشاره کرد. یک روز بعد شاهد رونمایی رسمی کوالکام اسنپدراگون 855 بودیم.

در جریان Snapdragon Summit مسئولان شرکت‌ها و اپراتورهای زیادی حضور داشتند. به عنوان یکی از همکاران نزدیک کوالکام باید به سامسونگ اشاره کرد که از این موقعیت استفاده کرده و نمونه اولیه گوشی 5G خود را روی صحنه آورد. نمونه اولیه گوشی 5G سامسونگ در نگاه اول شبیه به سایر گوشی های هوشمند کنونی به نظر می‌رسد، اما با نگاهی دقیق متوجه وجود یک ناچ غیر متداول بر روی گوشه بالا و سمت راست آن خواهید شد.

عکس‌های نمونه اولیه گوشی 5G سامسونگ

در حال حاضر علت این سبک طراحی مشخص نیست. متاسفانه درباره نمونه اولیه گوشی 5G سامسونگ اطلاعات زیادی منتشر نشده است، اما احتمال می‌دهیم این گجت به نوعی با سامسونگ گلکسی اس 10 در ارتباط باشد؛ در پنل پشتی گوشی برچسبی صورتی رنگ با عنوان “10” وجود دارد!

بر اساس تصاویر نمونه اولیه گوشی 5G سامسونگ به نظر می‌رسد حداقل از نقطه نظر سخت افزاری، ناچ روی نمایشگر کاملا بلااستفاده است. با وجود طراحی ناچ استایل (غیر متداول)، همچنان در بالا و پایین نمایشگر نخستین گوشی 5G سامسونگ حاشیه‌های تقریبا ضخیمی وجود دارد.

بر اساس رندرهای منتشر شده از سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و همچنین با در نظر گرفتن عکس‌های قاب محافظ نمایشگر آن، مدل پلاس پرچمدار آتی این شرکت دارای دو حفره روی نمایشگر بوده و بر روی آن‌ها دوربین سلفی قرار دارد. وجود دوربین بر روی صفحه نمایش از نیاز به دست‌کاری رابط کاربری به منظور تطبیق پیدا کردن آن با سبک طراحی جدید خبر می‌دهد. احتمال می‌دهیم سامسونگ این نمونه اولیه را پیش از روی آوردن به طراحی‌های حرفه‌ای‌تر به منظور تست رابط کاربریش توسعه داده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینم شبیه سایر گوشی هاست

  2. اخر ما نفهمیدیم این 5 جی سرطان زاس و خطرناکه یا ن ؟؟؟