ال جی Gram

سری جدید لپ تاپ های ال جی Gram در نمایشگاه CES 2019 معرفی می‌شود

ال­ جی با معرفی سری جدید لپ­ تاپ­ های GRAM در نمایشگاه CES 2019، این محصول را به سطح جدیدی ارتقا خواهد داد. لپ تاپ های سبک ال جی Gram در دو مدل جدید 17 اینچی و 14 اینچی دو در یک معرفی می‌شوند.

سری لپ­ تاپ­ های ال ­جی با صفحه نمایش 17 اینچی با قابلیت حمل آسان و مدل 14 اینچی که کاربری دوگانه (لپ­ تاپ / تبلت) دارد، برای یک تجربه کاربری فوق‌العاده طراحی شده‌­اند

ال­ جی آخرین دستاوردهای خود را در لپ تاپ­ های سبک LG gram در CES 2019 نشان خواهد داد. هر دوی این لپ­ تاپ­‌ها یعنی مدل 17 اینچی (17Z990) و 14 اینچی دو در یک (14T990)، برنده جایزه نوآوری CES 2019 شده‌­اند.

ال جی Gram

مدل 17 اینچی ال جی Gram با افزایش قدرت پردازش و ارتقای قابلیت استفاده در همه موقعیت‌ها همچنان به رمز موفقیت ال­ جی در طراحی لپ­ تاپ­‌های سبک وفادار است و تعادلی میان فناوری­‌های مورد نیاز کاربر و در عین حال قابل حمل بودن به خاطر وزن بسیار کم، ایجاد کرده است. مدل 14 اینچی نیز یک لپ تاپ قابل تبدیل است که به راحتی می‌تواند از لپ تاپ به تبلت تبدیل شود و با قدرت پردازشی بالا، تجربه کاربری بی­‌نظیر و منعطفی در اختیار کاربران بگذارد.

ال­ جی Gram 17

در حالی که بسیاری از محصولات رقبا باعث می‌شود مشتریان بین قابل حمل بودن و عملکرد یکی را انتخاب کنند، ال­ جی گرم 17 بدون فدا کردن هیچ­کدام با موفقیت هر دو طرف را راضی می­‌کند. این مدل که برنده جایزه نوآوری CES 2019 شده است با سرعت، قدرت و صفحه نمایش 17 اینچی با وضوح بالا در داخل یک بدنه کلاس 15.6 اینچی به استقبال شما می­‌آید.

ال جی Gram

ال جی Gram مدل 17 اینچی مجهز به نمایشگر منحصربه‌­فرد Wide Quad Extended Graphics Array با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل است که دو برابر یک صفحه نمایش استاندارد Full HD پیکسل دارد و باعث می‌شود تصاویر بسیار دقیق و با رنگ فوق‌العاده­‌ای به نمایش دربیایند. نسبت 16:10 صفحه نمایش در مقابل نسبت معمولی 16:9 حجم تصویر بیشتری را به نمایش گذاشته و آن را برای ویرایش تصویر و ویدئو، مشاهده چندین مطلب و اجرای چندین برنامه­ به طور همزمان ایده‌آل می­‌کند. مدل جدید ال جی Gram انتخاب خوبی برای مصرف‌کنندگان رسانه­ و حرفه­‌ای­‌های کسب‌وکار است که نیاز به یک لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ و در عین حال قابل حمل دارند که عملکرد قدرتمندی هم داشته باشد.

با اینکه معمولا لپ تاپ های 17 اینچی بیش از دو کیلوگرم وزن دارند، ال­ جی Gram 17 با وزن 1.340 گرم خود را به عنوان سبک ترین لپ تاپ 17 اینچی در بازار معرفی کرده است. وزن سبک این مدل کار را برای لذت بردن از صفحه نمایش بزرگ در هر کجا، آسان می­‌کند. علاوه بر این، مدل جدید دارای یک باتری 72 وات با کارایی بالا است که اجازه می‌دهد با یک بار شارژ تا 19.5 ساعت شارژ باشید؛ به این معنی که کاربران می‌توانند بدون نگرانی و دنبال پریز برق گشتن، کار بیشتری انجام دهند. هر چند این مدل ظاهری باریک و شیک دارد، ولی در عین حال بسیار سرسخت است. این مدل مطابق با استاندارد سختگیرانه نظامی ایالات متحده یعنی MIL-STD-810G ساخته شده و هفت ویژگی مقاومتی از جمله پایداری در برابر شوک، گرد و غبار و تغییرات دمایی شدید دارد.

ال جی Gram

ال جی Gram مدل 17 اینچی بر خلاف آنچه اندازه آن ممکن است نشان دهد، یک دستگاه قابل حمل همه کاره است. با جدیدترین پردازنده نسل هشتم اینتل Intel Core و تا 16 گیگابایت حافظه DDR4، این لپ تاپ حتی هنگام اجرای فایل‌ها و برنامه‌های پرمصرف و سنگین نیز به راحتی و بسیار روان کار را انجام می‌­دهد. لپ تاپ به یک درایو SSD 256 گیگابایتی مجهز بوده و دارای فضای جداگانه برای SSD اضافی است که امکان ذخیره‌سازی را دو برابر می‌­کند.

ال جی گرم 17 شامل انواع ویژگی‌هایی است که راحتی بیشتری برای زندگی کاربران به ارمغان می‌آورد. ورودی ThunderboltTM 3 باعث می­‌شود که کاربران از طریق یک پورت دستگاه را شارژ کرده و همچنین از آن برای انتقال فایل‌ها و نمایش محتوا استفاده کنند. این درگاه با سرعت انتقال تا 40 گیگابایت در ثانیه، هشت برابر سریع‌تر از یک اتصال USB 3.0 معمولی است. در عین حال، صفحه لمسی شیشه‌­ای دقیق (Precision Glass Touchpad) لپ تاپ نیز کنترل راحت و بدون اشتباهی را عرضه کرده و قابلیت تشخیص لمسی 4 نقطه‌ای دارد. همچنین صفحه کلید با نور پس‌زمینه با دو حالت تنظیم روشنایی امکان استفاده از لپ­ تاپ را در محیط­‌های کم‌نور فراهم می­‌کند.

برای لذت بردن از آهنگ در هر زمانی این دستگاه به هدفون DTS Headphone X مجهز شده که به طور واقعی سیستم 11.1 کاناله سالن­‌های سینمایی را شبیه‌سازی می­‌کند. حسگر دقیق اثر انگشت با افزایش امنیت و صرفه‌جویی در وقت، کاربران را قادر می‌سازد تا با قرار دادن انگشت رو حسگر، همزمان لپ­ تاپ را روشن کرده و وارد دسکتاپ خود شوند.

ال جی Gram دو در یک

دیگر محصول جدید سال 2019 و یکی دیگر از برنده‌های جایزه نوآوری CES، ال جی Gram دو در یک است. این کامپیوتر قابل حمل و نوآورانه به راحتی از لپ تاپ به تبلت تبدیل می­‌شود. ال جی Gram دو در یک، با انعطاف‌پذیری بی‌نظیر، مطمئنا برای کسانی که به دنبال دستگاه قدرتمندی برای کارهای مختلف در هر جایی هستند بهترین گزینه است.

ال جی Gram

این مدل تبدیل‌شونده با صفحه نمایش لمسی 14 اینچی خود دارای شکل متمایزی است و وزن فوق‌العاده سبکی دارد. لپ تاپ جدید ال­ جی از یک لولا 360 درجه‌ای برای به حداکثر رساندن امکانات و نوآوری بهره می‌­گیرد. ساختار انحصاری این لولا، کاربران را قادر می‌سازد حالت مورد نظر خود را برای فعالیت‌های مورد علاقه خود مانند مرور وب، تماشای فیلم‌ها و ایجاد و مشاهده محتوا انتخاب کنند، اما این نوآوری به این معنا نیست که این مدل ظریف و شکننده است. برعکس، این دستگاه نیز دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G ایالات متحده برای مقاومت در برابر عوامل مختلف است.

این لپ تاپ قابل تبدیل با یک قلم Wacom AES 2.0 با سطح فشار 4096 و قابلیت تشخیص کج شدن قلم عرضه شده که امکان طراحی طبیعی و دقیق را فراهم می‌کند. لپ تاپ جدید ال جی Gram دارای ویژگی Corning Gorilla Glass 5 است، بنابراین صفحه نمایش زیبای آن نه تنها به خوبی در برابر شوک­‌ها و خراش­‌ها محافظت می‌شود، بلکه قابلیت‌های لمسی بسیار بهتری دارد. علاوه بر این، تبدیل 2 در 1 با استفاده از تکنولوژی صفحه نمایش برتر IPS ال­ جی، کیفیت تصویر بی­‌نظیری را از هر زاویه­‌ای فراهم می­‌کند. همچنین باتری با ظرفیت 72 وات می‌تواند تا 21 ساعت انرژی این دستگاه را تامین کند.

ال جی Gram

آقای Jang Ik-hwan، رئیس بخش کسب و کار IT ال جی می­‌گوید:

ال­ جی طبق نیاز مصرف‌کنندگانش، لپ تاپ‌های جدید خود را با تمرکز روی ویژگی­‌های سبک بودن، قدرتمند بودن و قابل حمل بودن توسعه داده است. مدل­‌های 2019 با صفحه نمایش زیبا، طراحی چشمگیر و قدرت کافی برای کارهای روزمره و بازی، مفهوم راحتی را به سطح جدیدی رسانده و تجربه بی‌سابقه­‌ای را برای کاربران لپ ­تاپ به ارمغان می­‌آورند.

مشخصات کلیدی

مدلال جی گرم 17ال جی گرم دو در یک
اندازه صفحه نمایش17 اینچ14 اینچ
نوع صفحه نمایشWQXGA (2560 x 1600) IPS، sRGB 96%Full HD (1920 x 1080) Touch IPS Display، گوریلا گلس 5
نسبت تصویر16:1016:9
وزن1340 گرم1145 گرم
ابعاد380.6 در 265.7 در 17.4 میلی‌متر (15 در 10.5 در 0.7 اینچ)324.6 در 210.8 در 17.9 میلی‌متر (12.8 در 8.3 در 0.7 اینچ)
باتری72 وات ساعت (19.5 ساعت)72 وات ساعت (19.5 ساعت)
پردازنده (CPU)Intel 8th Gen Intel Core ProcessorIntel 8th Gen Intel Core Processor
پردازشگر گرافیکی (GPU)Intel UHD GraphicsIntel UHD Graphics
رم8 گیگ / 16 گیگ (DDR4, 1 on board + 1 slot)8 گیگ / 16 گیگ (DDR4, 1 on board + 1 slot)
حافظه ذخیره‌سازی256 گیگ / 512 گیگ (M.2 Slot)256 گیگ / 512 گیگ (M.2 Slot)
رنگ‌بندیسفید، نقره‌ای تیره (Dark Silver)نقره‌ای تیره (Dark Silver)
کیبورددارای نور پس‌زمینه با 98 کلیددارای نور پس‌زمینه با 98 کلید
پورت‌هایو اس بی 3.1 تایپ C (دارای Thunderbolt 3)، 3 پورت یو اس بی 3.1، Dual Mic، اچ دی ام آی، میکرو اس دی، HP/Mic Out (Combo)یو اس بی 3.1 تایپ C، دو پورت یو اس بی 3.1، Dual Mic، اچ دی ام آی، میکرو اس دی، HP/Mic Out (Combo)
سایر ویژگی‌هاحسگر اثر انگشت، استاندارد نظامی آمریکا (Mil-STD-810g)، تاچ پد شیشه‌ای دقیق (Precision Glass Touchpad)،  تکنولوژی DTS Headphone Xحسگر اثر انگشت، استاندارد نظامی آمریکا (Mil-STD-810g)، قلم ال جی استایلوس (Wacom AES2.0)،  تکنولوژی DTS Headphone X

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لپتاپ فقطmsi ..از همه لحاظ عالیه

  2. لب تاب چرا اینقدر گرونشده قرار بود تعرفه شو بیارن پایین من خرم نخریدم
    الان ن تعرفه شو اوردن پایین دلارم کشید بالا بدبخت شدم