آهنگ پیشواز ایرانسل

راهنمای فعال سازی و حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

مشترکان اپراتور دوم می‌توانند با فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل با امکانات اختصاصی‌تری نسبت به سایر اپراتورها، آهنگ موردنظر را هنگام تماس با آن‌ها پخش کنند. در ادامه به نحوه فعال سازی ، تغییر آهنگ پیشواز و چگونگی حذف آن خواهیم پرداخت.

سرویس آهنگ پیشواز یکی از ابتدایی‌ترین سرویس‌های نسل 2.5 خدمات ارتباطی است و ایرانسل برای اولین بار در کشور این خدمت را ارائه کرد. کاربران می‌توانند با انتخاب آهنگ پیشواز، فرد تماس‌گیرنده با آن‌ها به جای شنیدن صدای بوق معمولی پشت تلفن، آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنند. البته این ویژگی در ایرانسل کمی گسترده‌تر شده و شما می‌توانید برای هریک از مخاطبانتان، آهنگ ویژه‌ای انتخاب کنید. همچنین امکان پخش اتفاقی چندین آهنگ پیشواز برای تماس‌گیرندگان وجود دارد تا آهنگ پیشواز سیم‌کارت شما تکراری نشود. پیشنهاد می‌کنیم در کنار آهنگ پیشواز ایرانسل، از ویژگی تماس رایگان ایرانسل هم بهره ببرید.

از دیگر قابلیت‌های اختصاصی آهنگ پیشواز ایرانسل می‌توانیم به امکان زمان‌بندی آهنگ پیشواز اشاره کنیم که بدین ترتیب می‌توانید زمان تغییر آهنگ‌های پیشواز را بر حسب تاریخ یا مناسبت‌های مختلف تغییر دهید. خوشبختانه برای فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل نیازی به اعمال تنظیم خاصی روی گوشی نیست، بنابراین شما می‌توانید صرف نظر از نوع و مدل گوشی‌تان، آهنگ پیشواز مورد علاقه‌تان را روی سیم‌کارت فعال کنید.

آهنگ پیشواز ایرانسل

نحوه فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل

همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، خرید آهنگ پیشواز ایرانسل به دو صورت تک آهنگی و چند آهنگی انجام می‌شود و پیش از هر چیز باید به فکر فعال کردن سیم کارت ایرانسل خود باشد. :

  • روش تک آهنگی: در این حالت شما می‌توانید تنها یک آهنگ پیشواز را برای تمامی تماس‌گیرندگان خود انتخاب کنید. بدین ترتیب تمامی تماس‌گیرندگان تنها یک موسیقی را در زمان انتظار تماس می‌شنوند.
  • روش چند آهنگی: در این حالت شما می‌توانید برای اشخاص و زمان‌های متفاوت یک یا چند آهنگ مختلف تنظیم کنید. در این صورت هر یک از تماس‌گیرندگان در زمان‌ها و یا مناسبت‌های خاص، موسیقی‌های گوناگونی را می‌شنوند.

پس از انتخاب آهنگ مورد نظر، شما می‌توانید به روش‌های زیر آهنگ پیشواز خود را فعال کنید:

  • ارسال کد آهنگ پیشواز به شماره 7575
  • شماره‌گیری کد دستوری #777* و انتخاب آهنگ مورد نظر
  • دانلود و نصب اپلیکیشن آهنگ پیشواز

پرواضح است در روش ارسال پیامک و شماره‌گیری کد دستوری امکان شنیدن آهنگ پیش از انتخاب آن وجود ندارد و اگر می‌خواهید از انتخاب آهنگ موردنظرتان مطمئن شوید، به برنامه آهنگ پیشواز مراجعه کنید. در این برنامه کد آهنگ‌های پیشواز درج شده و با استفاده از اینترنت، می‌توانید آهنگ پیشواز را پیش از انتخاب گوش کنید. همچنین امکان تنظیم آهنگ‌های مختلف برای تماس‌گیرندگان متفاوت نیز در اپلیکیشن تعبیه شده است.

مشاهده کد آهنگ پیشواز ایرانسل

علاوه بر مراجعه به اپلیکیشن آهنگ پیشواز، شما می‌توانید با شماره‌گیری کدهای دستوری زیر به کد آهنگ‌های پیشواز دسترسی پیدا کنید.

آهنگ پیشواز ایرانسل
عملیاتکد دستوری
جدیدترین پیشوازها1#*777*
پیشوازهای برگزیده2#*777*
پیشوازهای مناسبتی3#*777*
بهترین پیشوازها4#*777*
مشاهده آلبوم‌ها5#*777*

در ادامه توجه شما را به نکات زیر پیش از فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل جلب می‌کنیم:

  • هزینه خرید آهنگ برای بازه ۳۰ روزه ۳۰۰ تومان و بازه ۷ روزه ۱۲۶ تومان است.
  • هزینه خرید آهنگ زمانی در حساب شما منظور می‌شود که خرید آهنگ با موفقیت انجام شده باشد.
  • اگر مشترک سیم‌کارت دائمی هستید، هزینه خرید آهنگ به صورتحساب شما افزوده می‌شود و اگر مشترک سیم‌کارت اعتباری هستید، هزینه خرید از اعتبار شما کسر می‌شود.
  • برای اطلاع از قیمت هر آهنگ می‌توانید به اپلیکیشن آهنگ پیشواز مراجعه کنید.

نحوه غیر فعال سازی یا حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

به منظور حذف آهنگ پیشواز خریداری شده، شما می‌توانید علاوه بر استفاده از اپلیکیشن آهنگ پیشواز از طریق پیامک و کدهای دستوری نیز بهره ببرید. بدین ترتیب با ارسال کلمه END به شماره 7575 یا تایپ حروف HZ و کد آهنگ و ارسال به همین شماره، آهنگ پیشوازتان را غیرفعال کنید. همچنین می‌توانید با جایگزینی کد آهنگ پیشوازتان در این کد دستوری، آهنگ پیشوازتان را حذف کنید: *۷۷۷*۵*کد آهنگ پیشواز شما#OK

در ادامه می‌توانید برنامه آهنگ پیشواز ایرانسل را برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس (iOS) دریافت کنید. به منظور ورود به این برنامه به همان رمزی که برای برنامه ایرانسل من تنظیم کرده‌اید احتیاج خواهید داشت.

دانلود برنامه آهنگ پیشواز ایرانسل

 

دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل برای اندروید

  • نسخه برنامه : 1.0.1
  • تاریخ آپدیت : نامشخص
  • حجم فایل : 1.9 مگابایت
دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل برای آی او اس

  • نسخه برنامه : نامشخص
  • تاریخ آپدیت : نامشخص
  • حجم فایل : 1 مگابایت