تصاویر تبلیغاتی لنوو Z5s

تصاویر تبلیغاتی لنوو Z5s رنگ چشم‌نواز گوشی را آشکار کرد

پرچمدار جدید لنوو با دوربین سه‌گانه پشتی و بیش از 8 گیگ رم در آستانه رونمایی قرار دارد. پیش از معرفی رسمی اما، با نگاه به تازه‌ترین تصاویر تبلیغاتی لنوو Z5s می‌توانیم از رنگبندی زیبا و گرادیانی این گوشی هوشمند باخبر شویم.

تصاویر تبلیغاتی لنوو Z5s را «چانگ چنگ» نائب رئیس کمپانی چینی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر،  می‌توان گلس پشتی دستگاه را در سه رنگ مشکی، بنفش و ترکیبی از طلایی، صورتی و نارنجی دید.

نسخه مشکی رنگ لنوو زد 5 اس، ظاهری ساده و کلاسیک دارد و احتمالا اولین گزینه قابل دسترس هنگام فروش برق‌آسا در کشور چین خواهد بود. یکی از این تصاویر، از وجود درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در گوشی حکایت می‌کند؛ ضمن اینکه به نظر می‌رسد کناره‌های دستگاه، رنگ آبی تیره به خود گرفته است.

رنگ دومین نسخه که بسیار چشم‌نواز هم هست، حالتی گرادیانی دارد و از صورتی به سمت نارنجی روشن سیر می‌کند. در کناره‌های دستگاه نیز رنگ رزگلد جلوه‌گر است. چنین ترکیب رنگی را در کمتر گوشی هوشمندی سراغ داریم و احتمالا طراحان، آن را از طلوع خورشید در آسمان صاف الهام گرفته‌اند.

در تصاویر تبلیغاتی لنوو Z5s ، نسخه بنفش دستگاه هم بسیار خاص جلوه می‌کند؛ چرا که رگه‌ای از رنگ‌های قرمز، سبز، آبی و نارنجی را در آن می‌توان دید. احتمالا روی بدنه این نسخه، ریز نقاطی کارگذاری شده است که نور را در جهات مختلف بازتاب می‌دهند و باعث ایجاد حالت رنگین کمانی در آن می‌شوند.

امروز (18 دسامبر) با برگزاری مراسم رونمایی از این پرچمدار، از قیمت و تاریخ عرضه آن نیز مطلع خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چرا این گوشیا اینقدر شبیه هم شدن
    پشتش مث نوا 4 میمونه

  2. اصلا چشم نواز نیست خیلیم خزه اتفاقا

  3. دخترونه س بنظر من

  4. خوشگله مخصوصا نارنجیش