پوش نوتیفیکیشن اندروید غیرممکن‌ها را به ممکن تبدیل می‌کند

موبایل یک کانال نیست. موبایل فرصتی برای متحول کردن کسب‌وکار است. بخش بزرگی از این تحول در گرو بازبینی مجدد ارتباط‌تان با مشتری‌هاست و این که چگونه خود را با مهم‌ترین انتظارات آنان سازگار کنید. این که مشتریان شما بتوانند فورا و در مواقع نیاز، از هر جا که هستند با شما تعامل داشته باشند. این جمله را توماس هاسون، تحلیلگر ارشد و نایب رئیس شرکت فارستر در یکی از سمینارهای آنلاین این شرکت می‌گوید. 

اگر شما هم دستی در صنعت اپلیکیشن دارید، حتما می‌دانید که رقابت در این صنعت هر روز سخت‌تر می‌شود. این روزها اپلیکیشن‌ها آنقدر سریع ایجاد می‌شوند و رشد می‌کنند که شانس دیده شدن‌شان‌ هم هرروز کم و کمتر می‌شود. حتی اگر کاربران، اپلیکیشن شما را دانلود و در آن ثبت‌نام کنند، باز هم این احتمال وجود دارد که اپلیکیشن‌تان در میان انبوهی از برنامه‌های دیگر فراموش شود.

سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن ایرانی نجوا که چندی پیش با امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن وب وارد این عرصه شد، هم‌اکنون از سرویس خود برای ارسال پوش نوتیفیکیشن اندروید رونمایی کرده‌است. با استفاده از این سرویس می‌توانید حضور اپلیکیشن‌تان و امکانات آن را در تلفن همراه یا تبلت کاربران را به آن‌ها یادآوری کنید، آن‌ها را به استفاده مجدد از اپلیکیشن ترغیب کنید و با کاربران فعال و وفادار خود، ارتباط موثر برقرار کنید.

کاربران امروزی به طور مداوم میان موبایل و تبلت و ساعت‌های هوشمند جابه‌جا می‌شوند، این پروسه فقط طی چند ساعت اتفاق می‌افتد. بازاریابان باید نسبت به این که مشتریان روی هر دیوایس انتظار چه تجربه‌ای دارند، کاملا آگاه و هشیار باشند.

در این میان، اپلیکیشن‌ها از نظر نرخ تعامل کاربر به وب‌سایت‌ها برتری دارند. گزارش کام‌اسکور نشان می‌دهد که مردم در اپلیکیشن‌ها نسبت به وب‌سایت، 16 برابر بیشتر وقت می‌گذرانند. به همین دلیل سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا، می‌تواند با ترکیب دنیای واقعی و دیجیتالی و ایجاد تفاهمی عمیق میان برند و مشتری، تجربیاتی را برای کاربران به ارمغان بیاورد که تاکنون شدنی نبوده‌اند. در راستای تاثیرگذاری هرچه بیشتر پوش نوتیفیکیشن موبایل، نجوا اطلاعات زیر را در اختیار وب‌مستران و صاحبان کسب‌و‌کارهای اینترنتی و اپلیکیشن‌ها قرار می‌دهد.

آیا پوش نوتیفیکیشن‌تان برای مشتری شما فایده‌ای دارد؟

اپلیکیشن شما چگونه می‌تواند برای مشتری کاربردی بوده یا به اون منفعت برساند و باعث لذت او شود؟ همان نکات را برای پوش نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌تان هم رعایت کنید.

برندها با دادن حق انتخاب به مشتری برای دنبال کردن علایق، به آنان قدرت می‌دهند که نحوه برخورد کسب‌وکار با خود را کنترل کنند. با این کار، حلقه‌ای از همبستگی و درک متقابل میان برند و مشتری شکل می‌گیرد. برای دستیابی به این هدف، روش‌های زیادی را می‌توان در موبایل به کار گرفت؛ از ارائه امکانات شخصی‌سازی‌شده در تنظیمات اپلیکیشن گرفته تا ایجاد فضایی برای دریافت بازخورد کاربران در داخل و خارج از اپلیکیشن. سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا، با هدف ایجاد ارتباط موثر با کاربران امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن از طریق اپلیکیشن را فراهم آورده‌است.

چگونه با پوش نوتیفیکیشن اندروید بهترین نتیجه کسب شود؟

 روی روابط تأکید کنید، نه تراکنش‌ها

بازاریابی سنتی یک بازاریابی به شدت تراکنش محور است، اما بازاریابی به کمک پوش موبایل ابدا اینگونه نیست؛ شما با آن وارد یک بازی طولانی مدت می‌شوید که هدفش ایجاد رابطه‌ای پایدار با مشتری‌هاست.

این یعنی نه تنها باید مشتری را متقاعد به دانلود اپلیکیشن خود کنید، بلکه با ارائه خدمات اضافی، کاری کنید که در آن بماند و به طور مستمر از آن استفاده کند.

هدف‌گذاری شده‌تر ارتباط برقرار کنید

اگر چه پوش نوتیفیکیشن اپلیکیشن در اصل به عنوان مدیومی برای مخابره پیام به صورت انبوه استفاده می‌شود، اما می‌توان از آن جهت کاربردهای فراتر و هدفمندتر نیز استفاده شود. اگر جمله واحدی را به تمام مخاطب‌هایتان مخابره کنید، مشتری‌ها بلافاصله متوجه این موضوع شده و به آن توجهی نشان نمی‌دهند. بنابراین شما باید هدفی حیاتی را در زندگی هر مشتری در نظر بگیرید و با ارسال یک پوش نوتیفیکیشن شخصی‌سازی شده در زمان درست، به آن هدف برسید. با توجه به اطلاعاتی که از هر کاربر روی موبایل در اختیار دارید، رسیدن به این هدف دور از انتظار نیست.

می‌توانید فرض کنید شما صاحب یک اپلیکیشن تاکسی‌رانی هستید و قصد دارید حجم بازار خود را در شیراز افزایش دهید. در این راستا می‌توانید کاربران اپلیکیشن خود را بر اساس محدوده جغرافیایی گروه‌بندی کرده و پیشنهادهای ویژه خود را در قالب پوش نوتیفیکیشن ارسال نمایید. برای مثال می‌توانید به مناسبت روز بزرگ‌داشت حافظ، مسافران اپلیکیشن خود را به %50 درصد کد تخفیف رفت و برگشت به آرامگاه حافظیه مهمان کنید و به این ترتیب نرخ تبدیل کاربر به مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

شما با استفاده از سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن اندروید نجوا چگونه با مشتریان خود در تعامل خواهید بود؟

  • برای خوشامدگویی به کاربر تازه وارد: “خوشحالیم که اینجا هستید! از تخفیف 10 درصدی برای سفارش بعدی‌تان لذت ببرید!”
  • برای هدف‌گیری مجدد رفتار خریدار: “این پنج بوت کوهنوردی گلچین شده برای شما را ببینید!”
  • برای یادآوری خرید نیمه‌کاره: “شما فقط یک کلیک با بوت‌های کوهنوردی‌تان فاصله دارید!”
  • ارائه پیشنهاد براساس رفتار یا ترجیح مشتری: “چون بوت‌های کوهنوردی ما را دوست داشتید، فکر می‌کنیم از این جوراب‌ها هم خوشتان بیاید!”
  • تشویق مشتری به خرید بیشتر: “فقط پنج هزار تومان تا ارسال رایگان محصول فاصله دارید!”
  • اطلاع‌رسانی تخفیف برای محصولات محبوب کاربر: “تخفیف فروش بوت‌های کوهنوردی مورد علاقه شما از همین حالا آغاز شده است …”

از دیگر مزایای استفاده از سرویس‌های پوش نوتیفیکیشن نجوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان دریافت گزارش ارسال پوش موبایل
  • زمان‌بندی ارسال پوش نوتیفیکیشن‌ها
  • تحلیل رفتار کاربران و گروه‌بندی دریافت‌کنندگان
  • امکان یک‌پارچه سازی سرویس نجوا با سایر سرویس‌های مشابه از جمله one-signalو send-pulse
  • شخصی‌سازی پوش نوتیفیکیشن اپلیکیشن بر اساس اطلاعات تلفن همراه و نسخه‌ی اپلیکیشن کاربران
  • امکان تعریف اکشن‌های مختلف برای نوتیفیکیشن. از جمله: باز کردن لینک، باز کزدن صفحه‌ی شماره گیر،باز کردن صفحه‌ی پیامک، باز کردن اپلیکیشن و …
  • حفظ امنیت اطلاعات و پایداری سرویس

پایان رپورتاژ آگهی /.