اسمارت فون HTC Butterfly S رسما رونمايي شد

HTC بالاخره نسل دوم تلفن 5 اینچی باترفلای را معرفی کرد. این تلفن که با نام Butterfly S به زودی روانه بازار خواهد شد، مجهز به صفحه نمایش 5 اینچ 1080p است و همچون تلفن One از یک جفت اسپیکر BoomSound استریو، رابط کاربری جدید Sense 5 و پردازنده Snapdragon 600 بهره می‌برد.

اچ‌تی‌سی امروز و طی یک کنفرانس خبری که در تایوان برگزار گردید از تلفن باترفلای S پرده برداشت. این تلفن مجهز به صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080p است و از پردازنده 4 هسته‌ای 1.9 گیگاهرتز Snapdragon 600 بهره می‌برد که سریعتر از پردازنده HTC One عمل می‌کند.

اچ‌تی‌سی این بار از یک باتری غول پیکر و جذاب 3200 میلی آمپر ساعتی در تلفن خود استفاده نموده تا کاربران مشکلی با طول عمر باتری در این تلفن نداشته باشند.از دیگر مشخصات Butterfly S می‌توان به شبکه 4 بانده HSPA، حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت اشاره کرد که البته از طریق درگاه میکرو SD قابل افزایش است.

{photo}92/03/29/HTC-Butterfly-s{/photo}

اما تغییر اساسی دیگری که در تلفن باترفلای S نسبت به نسخه قبلی ایجاد شده، مربوط به دوربین آن است. اچ‌تی‌سی از همان سنسور اولتراپیکسل که در تلفن وان بکار گرفته شده، در Butterfly S نیز استفاده نموده و قابلیت‌های نرم افزاری خاص خود از جمله Zoe را به آن اضافه کرده است. این تلفن همچنین از یک دوربین 2.1 مگاپیکسل برای گفتگوی ویدیویی و عکس برداری پرتره بهره می‌برد.

قیمت Butterfly S حدود 22900 دلار تایوان معادل 766 دلار امریکا تعیین شده است و قرار است از ماه آینده وارد بازار تایوان شود اما هنوز مشخص نیست این تلفن که به بازارهای جهانی راه خواهد یافت.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*