رابط کاربری One UI

با رابط کاربری One UI سامسونگ بیشتر آشنا شوید (گجت تی وی)

همراه با ارائه آپدیت اندروید 9 پای، سامسونگ رابط کاربری One UI را هم با طراحی کاملا متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما One UI چه در چنته دارد و چگونه می‌تواند تجربه‌ای نو از کار کردن با گوشی های هوشمند را به ارمغان آورد؟

در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ، کره‌ای‌ها رابط کاربری جدید خود موسوم به One UI را در کنار نمایشگر انعطاف پذیر Infinity Flex معرفی کردند. این رابط کاربری که قرار است جایگزین “Samsung Exprience” شود، ویژگی‌های جذابی را در خود دارد و با طراحی جدید می‌تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند.

در این سیستم نرم افزاری، سازندگان توجه بسیاری به تعامل هرچه بیشتر کاربران و راحت‌تر شدن دستورها داشته‌اند. به عنوان نمونه، از هر کجای صفحه که مایل باشید، می‌توانید با لمس صفحه و کشیدن انگشت خود به سمت پایین، بخش اعلان‌ها و طراحی جدید آن را مشاهده کنید. کاربران قادر به تغییر چیدمان این پنل نیز هستند. حالت شب، محیط رابط کاربری و اکثر اپلیکیشن ها را مشکی می‌کند تا در محیط‌های تاریک، آسیب کمتری به چشم‌ها برسد. چرخش دستی صفحه، وقتی حالت خودکار آن خاموش است، یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب One UI محسوب می‌شود.

این‌ها تنها بخشی از قابلیت‌های رابط کاربری جدید سامسونگ هستند؛ اگر می‌خواهید با تمام امکانات One UI آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را تا انتها تماشا کنید.

بررسی قابلیت‌های رابط کاربری One UI

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوست نداریم اشنا بشیم

    • اگه دوست نداشتی نظر نمیدادی و نمیخوندی
      پس دو دلیل داره:سامسونگ واست خیلی مهمه و دیگه اینکه نداری و فقط میخوای کلیپ هاشو ببینی

  2. رابط کاربری اکسپرینس سامسونگ بی شک بی رقیب و زیباترین رابط کاربریه که خیلی راضی کننده س،دیگه این رابط کاربری جدید سامسونگ زده رو دست اکسپرینس و اندروید رو متحول کرده

  3. خیلیم ضروری نیست