گلکسی S10 پلاس سامسونگ

تماشا کنید: گلکسی S10 پلاس سامسونگ چقدر بزرگتر از سایر پرچمداران است؟

یکی از افشاگران مورد اعتماد با انتشار ویدیویی از قاب گلکسی S10 پلاس سامسونگ ، اندازه پرچمدار آینده کره‌ای‌ها را با چند گوشی پرچمدار مقایسه کرده است. این ویدیو، ابعاد احتمالی گلکسی اس 10 پلاس را به خوبی به تصویر می‌کشد.

بدون شک، تلفن های هوشمند خانواده Galaxy S10 از مورد انتظاترین موبایل ها در سال 2019 میلادی هستند. مطابق با شایعات، سامسونگ می‌خواهد از نمایشگرهای Infinity-O در این گوشی ها استفاده کند و نسخه بزرگتر «پلاس» قرار است با نمایشگر 6.4 اینچی روانه بازار شود. اگرچه گمانی‌زنی‌ها در مورد ابعاد این اسمارت فون هم‌چنان بالاست، اما “Ice Universe” با استفاده از قاب گلکسی +S10 تلاش کرده است تا پیش از معرفی رسمی، اندازه این اسمارت فون را با سایر گوشی ها مقایسه کند.

موردی که توجه ما را با خود جلب کرد، تناسب اندازه این قاب با گوشی گلکسی +S9 بود؛ پرچمداری که در ساخت آن از صفحه نمایشی 6.2 اینچی استفاده شده است. از آنجایی که برش‌های روی قاب به خوبی با طراحی این اسمارت فون و محل قرارگیری کلیدهای کنترلی حجم صدا، بیسکبی و همچنین پورت یو اس بی نوع C به خوبی هم‌خوانی دارند، احتمالا قاب اصلی اندازه‌ای یکسان با نسل قبلی خواهد داشت. در بخش بالایی، برشی دایره‌ای را می‌توان پیدا کرد که نشان می‌دهد جک 3.5 میلی‌متری صدا در بالای گوشی تعبیه می‌شود.

در همین حال، به هیچ‌وجه نمی‌توان گلکسی نوت 9 را (با نمایشگر 6.4 اینچی) داخل این قاب قرار داد؛ در حالی که اوپو فایند ایکس که از صفحه نمایشی 6.44 اینچی بهره می‌برد، به‌خوبی درون قاب جای می‌گیرد. با این تفاسیر، ما حدس می‌زنیم گلکسی S10 پلاس سامسونگ با نمایشگری هم‌اندازه با گلکسی نوت 9، اما با بدنه‌ای کوچکتر تولید خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ در مراسمی اختصاصی در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند)، نسل جدید پرچمداران خود را پیش روی همگان قرار دهد.

مقایسه ابعاد احتمالی گلکسی S10 پلاس سامسونگ با سایر پرچمداران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خییم بزرگ خوش دست نمیشه