مسواک Y-Brush

مسواک Y-Brush در عرض 10 ثانیه٬ تمام دندان‌هایتان را تمیز می‌کند

مسواک Y-Brush قرار است در نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس معرفی شد. این مسواک الکتریکی می‌تواند در عرض 10 ثانیه٬ تمام دندان‌های شما را بدون فشار به لثه٬ تمیز کند.

این روزها دیگر مسواک‌ها نیز برای خود سهمی در لوازم الکتریکی دنیا دارند. مسواک Y-Brush که در نمایشگاه CES 2019 معرفی می‌شود٬ طراحی شده تا دندان‌های شما را تنها در عرض 10 ثانیه تمیز کند. این مسواک دارای دو قسمت است: یک موتور ذوزنقه‌ای شکل و قلم‌های یکپارچه‌ای که شبیه به دندان‌های انسان هستند. قسمت پاک کننده از موهایی نایلونی که در زاویه‌ی 45 درجه قرار دارد٬ استفاده می‌کنند. این همان زاویه‌ای است که توسط انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) به عنوان بهترین زاویه‌ی مسواک طبیعی در برابر سالم نگه‌داشتن لثه‌ها توصیه شده است.

مسواک Y-Brush

شما می‌توانید مسواک Y-Brush را مجددا شاژ کنید و با هر بار شارژ٬ یک ماه بدون نیاز به برق از آن استفاده کنید. به منظور استفاده از آن٬ کافیست خمیر دندان را بر روی بخش دندانی شکل این دیوایس بریزید. سپس شما باید آن را داخل دهان خود٬ بر روی دندان‌هایتان قرار دهید و دکمه‌ای که روی دیوایس تعبیه شده را بفشارید تا لرزش‌های کنترلی ایجاد شود. همانطور که عملیات لرزش انجام می‌شود٬ دندان‌های شما نیز به مدت 5 ثانیه تمیز خواهند شد. سپس مسواک را از داخل دهان خود دربیاورید٬ سری آن را بچرخوانید و دوباره پروسه‌ی بالا را تکرار کنید تا دندان‌های بالا نیز تمیز شوند.

مسواک Y-Brush

در حال حاضر مسواک Y-Brush مراحل آزمایشی خودش را طی می‌کند و هنوز به طور کامل توسعه پیدا نکرده تا تبلیغات برای فروش آن آغاز شود. این مسواک در چهار اندازه‌ی مختلف عرضه خواهد شد تا از کودکان تا بزرگسالان٬ مناسب استفاده‌ی همه‌ی رده‌های سنی باشد.

فروش مسواک Y-Brush

شما می‌توانید همین حالا این مسواک برقی جذاب را پیش‌خرید کنید٬ اما نباید انتظار داشته باشید تا ماه آوریل امسال٬ وای براش به دستتان برسد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. از کجا میشه پیش خریدش کرد؟؟

  2. بین دندونا چی؟؟؟