لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 15

نسخه OLED لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 15 در CES 2019 رونمایی شد

لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 15 (HP Spectre x360 15) در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد. اسپکتر x360 15 از نمایشگر OLED بهره برده و قدرت پردازشی فوق‌العاده بالایی دارد.

بیش از 2 سال پیش و زمانی که نخستین لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش اولد معرفی شد، ما تصور می‌کردیم در آینده هستیم. لنوو و اچ پی از اولین شرکت‌هایی بودند که از لپ تاپ های مجهز به صفحه نمایش اولد پرده برداشتند؛ ولی این محصولات به خاطر قیمت بالایی که پنل آنها داشت، هیچ‌گاه جایی در میان نوت بوک های پریمیوم پیدا نکردند. اولین بار، سه سال پیش بود که این شرکت، Spectre x360 13 را با نمایشگر OLED به بازار عرضه کرد و حالا سازندگان، نسخه OLED از لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 15 را پیش روی ما قرار داده‌اند. این نخستین باری است که سازندگان از صفحه نمایش اولد برای یک لپ تاپ 15 اینچی استفاده می‌کنند.

لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 15

مشخصات فنی دستگاه پیش رو تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و تنها مشخصه نسل جدید، مجهز شدن به نمایشگر اولد با پشتیبانی از فناوری HDR است. این یعنی خریداران محصول جدید HP از نسل هشتم پردازنده‌های سری Core i7 شرکت اینتل، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه حالت جامد PCIe برخوردار خواهند شد. مدیران هنوز قیمت لپ تاپ تازه‌نفس خود را اعلام نکرده‌اند؛ ولی با توجه به روند قیمت‌گذاری مدل‌های قبلی مجهز به این نمایشگرها، نباید در انتظار محصولی ارزان باشید.

در مورد شارژدهی و طول عمر باتری نیز سوالات بسیاری در ذهن ما وجود دارد که بدون پاسخ مانده‌اند. مدل‌های قبلی Spectre x360 15 در استفاده ترکیبی تا حداکثر 16 ساعت دوام می‌آوردند. از آنجایی که در مدل جدید از پنل OLED استفاده شده است، مصرف باتری نیز احتمالا به شکلی قابل توجه بهوبد پیدا خواهد کرد. انتظار می‌رود محصول جدید آمریکایی‌ها از مارس (اسفند – فروردین) عرضه شود.

گالری عکس لپ تاپ اچ پی اسپکتر ایکس 360 15

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه