نمایشگر هوشمند KitchenAid

نمایشگر هوشمند KitchenAid ویرپول همراهی بی‌نظیر برای آشپزی است

ویرپول از نمایشگر هوشمند KitchenAid در نمایشگاه سی ای اس 2019 پرده برداشت. صفحه نمایش هوشمند شرکت Whirlpool علاوه بر آسان کردن آشپزی، با مقاومتی بسیار بالا تولید شده است.

ویرپول از جمله بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است که همواره در رویدادهای فناوری، نام آن را زیاد می‌شنویم. حالا نیز در نمایشگاه CES 2019 هستیم؛ جایی که Whirlpool از نمایشگر هوشمند KitchenAid با پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و مقاومتی بسیار بالا پرده برداشته است. در حقیقت، این صفحه نمایش هوشمند 10 اینچی با مقاومت در برابر آب پرفشار (واتر جت)، در سخت‌ترین لحظه‌های آشپزی در کنار شما خواهد بود.

همانند سایر محصولات مجهز به دستیار دیجیتال گوگل، دستگاه پیش رو نیز از دستورات صوتی شما پشتیبانی کرده و پخش ویدیوهای یوتیوب یا برقراری تماس تلفنی را امکان‌پذیر خواهد کرد. اگر به دنبال تجربه غذاهای جدید باشید، می‌توانید از دستورالعمل‌های “Yummly”، یکی دیگر از برندهای ویرپول، برای آشپزی استفاده کنید. همچنین مثل گوگل هوم هاب، با KitchenAid به سادگی می‌توان گجت های هوشمند خانگی را کنترل کرد.

کمپانی Whirlpool تلاش بسیاری برای ادغام هوش مصنوعی با محصولات خود دارد و این رویکرد را در بسیاری از گجت های اخیر آن می‌توان مشاهده کرد. مدیران اخیرا از برنامه‌های خود برای توسعه یک اپلیکیشن مخصوص برای ساعت هوشمند اپل و همچنین توسعه قابلیت‌های نرم افزار مخصوص خود برای Wear OS خبر داده‌اند. افزون بر این، اخیرا چندین دستور صوتی ساده‌تر به اپلیکیشن Smart Laundry اضافه شده است تا انجام کارها راحت‌تر از همیشه شود.

ویرلپول کار دشواری را پیش رو دارد زیرا KitchenAid در بازاری حضور پیدا خواهد کرد که Lenovo Smart Display و Google Home Hub نیز حاضر هستند. البته بر خلاف این محصولات، نمایشگر هوشمند جدید آمریکایی‌ها با مقاومت در برابر آب توسعه پیدا کرده است که می‌توان آن را یک نقطه قوت برای استفاده در آشپزخانه‌ها در نظر گرفت. به گفته CNET، نمایشگر هوشمند KitchenAid در نیمه دوم سال جاری با قیمتی بین 200 تا 300 دلار به فروش می‌رسد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همینمون کم بود که اینم جور شد