ساعت هوشمند ویوو اکتیو 3 موزیک

ساعت هوشمند ویوو اکتیو 3 موزیک ؛ اولین ساعت گارمین با پشتیبانی از LTE

گارمین در تعامل با ورایزن وایرلس، ساعت هوشمند ویوو اکتیو 3 موزیک را به عنوان اولین ساعت خود با پشتیبانی از شبکه 4G LTE و همچنین GPS در نمایشگاه CES 2019 معرفی کرد. کاربران با یک بار شارژ Vívoactive 3 Music می‌توانند تا پنج روز از آن استفاده کنند.

اگر از علاقه‌مندان به دنیای گجت های پوشیدنی باشید، قطعا نام گارمین را شنیده‌اید. این کمپانی آمریکایی اخیرا ساعت هوشمند ویوو اکتیو 3 موزیک را با پشتیبانی از LTE در لاس وگاس معرفی کرده است تا کاربران حتی وقتی که گوشی در دسترس آنها نباشد، قادر به گوش کردن به موسیقی، ارسال پیام‌های متنی و چک کردن روند فعالیت‌های ورزشی خود باشند. گارمین می‌گوید باتری ویوو اکتیو 3 موزیک در حالت ساعت هوشمند، تا 5 روز و در حالتی که GPS و LTE فعال باشند و کاربران به موسیقی گوش دهند، تا 4 ساعت دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند ویوو اکتیو 3 موزیک از قابلیت‌های ایمنی نیز بهره می‌برد. ویژگی تشخیص حادثه، یکی از همین موارد است که هنگام شناسایی ضربه یا سقوط کاربر می‌تواند مجموعه‌ای از مخاطبان اضطراری از پیش تعیین شده را باخبر سازد. اگر کاربر هنگام استفاده از ساعت احساس ناامنی کند، می‌تواند با نگه داشتن کلید مربوطه برای پنج ثانیه، یک پیام و موقعیت دقیق خود را برای آن مخاطبان اضطراری ارسال کند. با فعال کردن “Garmin LiveTrack” نیز می‌توانید به صورت درلحظه، موقعیت خود را با خانواده و دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

از نظر فنی تفاوت چندانی میان این ساعت و نسخه اورجینال آن که اواخر سال گذشته میلادی معرفی شد، وجود ندارد. کاربران قادر خواهند بود آهنگ‌ها و لیست‌های پخش موسیقی را مستقیما از طریق خود ساعت از اپلیکیشن های شخص ثالثی همچون اسپاتیفای و دیزر دانلود کنند. علاوه بر این، اتصال هدفون‌های وایرلس به ساعت از طریق بلوتوث نیز امکان‌پذیر است. البته، برای دسترسی به تمام این ویژگی‌های جدید به یکی از طرح‌های ورایزن نیاز خواهید داشت. ساعت جدید گارمین بین 5 تا 8 هفته آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اما هنوز قیمت نسخه LTE برای ساعتی که معمولا 299.99 دلار قیمت دارد، اعلام نشده است.

در همین حال، گارمین از همکاری با کمپانی خودروسازی دایملر خبر داده است و می‌گوید نسخه مرسدس بنز از ساعت های هوشمند Vivoactive 3 GPS را در اختیار دارندگان خودروهای مرسدس بنز قرار خواهد داد. این دستگاه در صورتی که به اپلیکیشن Mercedes Me متصل شده باشد، می‌تواند بر سطح استرس و ضربان قلب رانندگان نظارت کند. هم‌اکنون دایملر و گارمین روی روش‌هایی کار می‌کنند که بتوان از این داده‌ها، استفاده‌ای مفید داشت؛ مثل ماساژ از طریق صندلی یا پخش موسیقی‌های آرام‌بخش برای افرادی که استرس بالایی پیدا کرده‌اند.

معرفی ساعت هوشمند ویوو اکتیو 3 موزیک

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :