ربات پیشرفته Walker

نگاهی ویدیویی به ربات پیشرفته Walker ، محصول جدید Ubtech

مهمان این بخش از گجت تی وی، ربات پیشرفته Walker است؛ محصول جدید شرکت چینی Ubtech که با قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند همراه بسیار خوبی برای شما باشد.

شاید کمپانی Ubtech را بیشتر با کیت‌های STEM و ربات‌هایی با اندازه اسباب‌بازی‌های کوچک بشناسید، ولی اخیرا این شرکت با توسعه ماشین‌های بزرگ‌تر، خود را در کانون توجه قرار داده است. در رویداد فناوری سی ای اس 2019، این شرکت چینی بار دیگر ربات پیشرفته Walker را در مقابل همگان قرار داد. البته، حالا دو بازو به این ربات اضافه شده و به لطف هماهنگی دست‌ها و چشم خود می‌تواند چیزهای مختلف را در اختیار شما قرار دهد. ارتفاع این ربات به 4.75 فوت (1.4 متر) می‌رسد و به واسطه سیستم تشخیص چهره می‌تواند شما را در آغوش بگیرد. با این تفاسیر، اگر روزی برسد که ربات‌ها بر علیه انسان‌ها شوند، احتمالا شانس بیشتری برای زنده ماندن پیدا خواهید کرد!

ربات پیشرفته Walker

در مقایسه با مدل قبلی که سال گذشته معرفی شد، وزن Walker از 82 پوند (37 کیلوگرم) به 170 پوند (77 کیلوگرم) رسیده و تعادل خود را بهتر حفظ می‌کند. به منظور عبور از نواحی سخت‌تر و مسیرهای پیچیده، ربات از 36 محرک توانمند در کنار سنسورهای متعدد استفاده می‌کند که در نتیجه آن، ربات حرکتی روان خواهد داشت. مثل گذشته، ربات پیشرفته Walker از تکنولوژی اختصاصی یوبی‌تک، “Simultaneous Localization and Mapping” با به اختصار U-SLAM” برای مسیریابی در هنگام مواجهه با موانع استفاده می‌کند. سازندگان همچنین سیستم Cruzr را به‌روز کرده‌اند که در نتیجه آن شاهد بهبود عملکرد کلی ربات در زمینه‌های مختلفی همچون مسیریابی، برخورد با موانع، حرکت بازوها، کیفیت صدا، اتصالات و مانورپذیری هستیم. ما هنوز نمی‌دانیم که ربات جدید واکر با چه قیمت و از چه تاریخی روانه بازار می‌شود.

در ادامه، از شما دعوت به تماشای جدیدترین بخش از گجت تی وی می‌کنیم.

بررسی ویدیویی ربات پیشرفته Walker

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. امسال خیلی خیلی پیشرفت داشته تکنولوژی

  2. ربات های جای ادما میگیرن