نسخه جدید کلید هوشمند Wemo

بلکین از نسخه جدید کلید هوشمند Wemo رونمایی کرد؛ سازگاری ذاتی با هوم کیت اپل

نسخه جدید کلید هوشمند Wemo یکی از جدیدترین محصولات اینترنت اشیا است که توسط بلکین به لاس وگاس آمده است. این کلید ظاهری شبیه یک کلید ساده دارد، اما در دل آن امکاناتی نظیر اتصال به هوم کیت اپل نهفته است.

تا پیش از این برای اتصال نسخه‌های قدیمی‌تر کلید هوشمند Wemo به هوم کیت اپل، نیاز به یک دستگاه واسط بود. اما جدیدترین نمونه کلید هوشمند Wemo که به تازگی توسط کمپانی آمریکایی بلکین در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد، با هوم کیت سازگاری داشته و دیگر کاربران را از خرید دستگاه واسط بی‌نیاز می‌کند.

بلکین برای این گجت هوشمند خود با کسب اجازه از اپل اقدام به تطبیق نرم افزاری کلید هوشمند Wemo با HomeKit کرده است. بدین ترتیب کاربران تنها با نصب این کلید و روشن کردن آن، می‌توانند تمام لامپ‌های متصل به هوم کیت خود را کنترل کنند. گرچه این کار نوآوری محسوب نمی‌شود، زیرا فیلیپس سال 2017 کلید Hue Tap را با پشتیبانی از هوم کیت عرضه کرده بود.

نسخه جدید کلید هوشمند Wemo در دو مدل تک پل و سه پل و با قیمت به ترتیب 40 و 50 دلار در بهار و تابستان 2019 عرضه خواهد شد. این کلید بسیار کمکی خواهد بود و کاربران برای روشن کردن لامپ‌های هوشمند خود دیگر نیازی به مراجعه به گوشی یا دستیار هوشمند سیری ندارند، بلکه با فشار یک کلید می‌توانند لامپ‌های خود را روشن یا خاموش کنند.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه