پخش ویدیوی رایگان Freedive

سرویس پخش ویدیوی رایگان Freedive توسط IMDb عرضه شد

IMDb یک سرویس پخش ویدیوی جدید با نام Freedive معرفی کرد. سرویس پخش ویدیوی رایگان Freedive در ازای نمایش تبلیغات، مشاهده آسوده برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی را امکان‌پذیر می‌کند.

در حال حاضر نیز سرویس‌های پخش ویدیوی معروف و پرمخاطب زیادی همچون نتفلیکس وجود دارد، اما مهم‌ترین ویژگی متمایزکننده سرویس جدید IMDb رایگان بودن آن تلقی می‌شود. کاربران برای استفاده از محتواهای Freedive نیازی به پرداخت هزینه نداشته و فقط باید تبلیغات نمایش داده شده را مشاهده کنند.

وجه تمایز سرویس پخش ویدیوی رایگان Freedive

IMDb پیشتر نیز محتواهای ویدیویی را در اختیار کاربران قرار می‌داد، اما آن‌ها نسخه‌ای کوتاه شده از ویدیوهای اورجینال بوده و یا اغلب شامل تریلرها و مصاحبه‌ها می‌شدند، اما داخل سرویس پخش ویدیوی رایگان Freedive می‌توان به تماشای برنامه‌های تلویزیونی و یا فیلم‌های سینمایی به صورت کامل پرداخت.

در حال حاضر تعداد محتواهای این سرویس محدود است. به عنوان برنامه‌های تلویزیونی کنونی آن باید به Fringe ،Heroes ،The Bachelor و Without a Trace اشاره کرد. چند فیلم هالیوودی نیز اکنون در سرویس پخش ویدیوی رایگان Freedive برای تماشا وجود دارند که به عنوان نمونه‌ای از آن‌ها باید به Awakenings ،Foxcatcher ،Memento ،Monster و Run Lola Run اشاره کرد. IMDb به طور دقیق تعداد برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی در دسترس را اعلام نکرده است، اما با توجه به تازه کار بودن سرویس نمی‌توان انتظار محتواهای زیادی از آن داشت.

برای دست پیدا کردن به سرویس پخش ویدیوی رایگان Freedive می‌توان از دستگاه‌های Amazon Fire TV بهره برده و یا روی دسکتاپ و از طریق اینترنت به تماشای ویدیو پرداخت. قرار است امکان استفاده از سرویس یاد شده به زودی روی گوشی های هوشمند نیز از طریق توسعه یک اپلیکیشن موبایل فراهم شود. متاسفانه این سرویس منحصر به ایالات متحده آمریکا است، اما شاید در آینده‌ای نزدیک، امکان استفاده از آن برای کاربران دیگر کشورها نیز فراهم شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه