صفحه نمایش هوشمند KitchenAid

با صفحه نمایش هوشمند KitchenAid دیگر نگران آشپزی نباشید (گجت تی وی)

در جدیدترین بخش از گجت تی وی می‌خواهیم کمی در مورد صفحه نمایش هوشمند KitchenAid صحبت کنیم. این گجت خانگی کارآمد و مقاوم در نمایشگاه CES 2019 معرفی شده است و می‌تواند همراه بسیار خوبی هنگام آشپزی باشد.

«کیچن اید» به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ویرپول، یک نمایشگر هوشمند مبتنی بر دستیار صوتی گوگل اسیستنت را در رویداد فناوری لاس وگاس در مقابل چشمان ما قرار داد. آمریکایی‌ها با توسعه این محصول جدید نشان داده‌اند که در زمینه هوشمندتر کردن آشپزخانه‌ها، با نیرویی مضاعف در حرکت هستند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، این نمایشگر هوشمند به صفحه‌ای 10 اینچی و لمسی تجهیز شده و به واسطه استاندارد IPX-5، در برابر آب پرفشار مقاوم است. این یعنی حتی وقتی که گوجه‌فرنگی‌ها را خرد کردید یا دست شما آردی بود، بدون نگرانی می‌توانید با صفحه نمایش هوشمند KitchenAid کار کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این گجت، پشتیبانی از پلتفرم جدید ویرپول به نام “Yummly Pro” است. این پلتفرم، به صورت مرحله به مرحله، دستورات طبخ غذا را در اختیار شما قرار می‌دهد تا همانند یک آشپز حرفه‌ای بتوانید مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن تهیه کنید. سازندگان می‌گویند محصول جدید آنها با بیش ار 10 هزار دستگاه های هوشمند خانگی که از گوگل اسیستنت قدرت می‌گیرند، سازگاری کامل دارد و احتمالا از نیمه دوم 2019، با قیمتی بین 200 تا 300 دلار به فروش خواهد رسید.

اگر مدت زمان زیادی را در آشپزخانه صرف پخت غذا می‌کنید و مجذوب این محصول جدید شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مهمان این بخش از گجت تی وی باشید.

معرفی صفحه نمایش هوشمند KitchenAid

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :