بهترین سیستم حمل و نقل

بهترین سیستم حمل و نقل در نمایشگاه CES 2019

Bell Nexus بهترین سیستم حمل و نقل معرفی‌شده در نمایشگاه CES 2019 بود. این وسیله نقلیه عمودپرواز با توانایی حمل 5 نفر، آینده تاکسی های پرنده را به تصویر می‌کشد.

در حالی که بسیاری از افراد انتقادات زیادی به خودروهای پرنده و خطرات آنها دارند، ولی کمتر از 5 سال دیگر شاهد فراگیر شدن تاکسی‌های پرنده خواهیم بود. اوبر تمایل دارد که سرویس تاکسی هوایی خود را تا سال 2023 استارت بزند و “Bell Helicopter” به عنوان یکی از شرکای اوبر که در طراحی هواپیماهای مورد نظر برای این سرویس همکاری خواهد داشت، در بزرگترین رویداد فناوری جهان از یک تاکسی پرنده عمودپرواز به نام “Bell Nexus” پرده برداشته است.

“Bell Nexus” از شش مجرای هوا با فن‌های مخصوص بهره برده و از یک سیستم نیروی محرکه هیبریدی-الکتریکی قدرت می‌گیرد. وسیله نقلیه برای حمل 5 نفر فضای کافی دارد و می‌تواند حداکثر وزن 600 پوند (275 کیلوگرم) را تحمل کند. همچنین مطابق با گزارش‌های موجود، سازندگان امیدوارند که این وسیله پرنده بتواند از اواسط دهه 2020، پرواز را در شهرهای اصلی تجربه کند. طراحی خاص و ویژگی‌های منحصر به فرد این خودرو پرنده، ما را در لاس وگاس مجذوب خود کرد چرا که این محصول می‌تواند آینده طراحی تاکسی های پرنده را به تصویر بکشد.

بهترین سیستم حمل و نقل

بهترین سیستم حمل و نقل در CES 2019

آن چیست: وسیله نقلیه عمودپرواز Bell Nexus.

سازنده آن کیست: Bell Helicopter.

چرا آن بهترین است: اسکوترها و شاتل‌های مستقل تاثیر فوری‌تری بر آینده حمل و نقل خواهند داشت، اما تاکسی های پرنده جذاب‌تر هستند.

از چه زمانی عرضه می‌شود: مطابق با گزارش‌ها، Bell Helicopter امیدوار است بستر پرواز این وسیله جدید در شهرهای بزرگ، از اواسط دهه بعدی فراهم شود.

قیمت آن چقدر است: فعلا هزینه‌های استفاده از این سرویس برای مسافران مشخص نشده است، ولی اوبر می‌گوید قیمت آن برای افراد معمولی، «مقرون‌به‌صرفه» خواهد بود.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه