بهترین وسیله جانبی موبایل

بهترین وسیله جانبی موبایل در نمایشگاه CES 2019

ایرفون Nuraloop، بهترین وسیله جانبی موبایل در نمایشگاه CES 2019 بود. این محصول جدید از فناوری روز بهره برده و توانایی بالایی در تولید صدای باکیفیت دارد. در ادامه، ویژگی‌های این هدفون وایرلس و علت انتخاب آن را بیان خواهیم کرد.

Nura نام یک کمپانی تازه‌تاسیس استرالیایی است که با حضور در نمایشگاه تکنولوژی لاس وگاس، توجه ما را به محصول جدید خود جلب کرد. ایرفون های Nuraloop از همان فناوری صدای به‌کارگرفته در هدفون های Nuraphone که بسیار خوب بودند، بهره می‌برند. تنظیم صوتی شخصی از طریق اپلیکیشن Nura، چگونگی شنیدن صدا توسط گوش‌های شما و اینکه گوش‌هایتان به برخی از فرکانس‌ها حساس هستند یا نه را اندازه‌گیری می‌کند. این اپلیکیشن سپس تنظیمات مورد نظر را بر روی هدفون اعمال می‌کند تا بتوانید تجربه‌ای از شنیدن صدایی بسیار باکیفیت را داشته باشید.

بهترین وسیله جانبی موبایل

یکی از ایرادهایی که می‌توانستیم به Nuraphone بگیریم، اندازه بزرگ و وزن بالای این هدفون بود؛ اما این مشکل در ایرفون های Nuraloop برطرف شده و سازندگان می‌گویند با یک بار شارژ، برای یک روز می‌توان از آنها استفاده کرد. این هدفون ها همچنین با فناوری لغو نویز، استاندارد بلوتوث 5 برای اتصال به دستگاه‌‌ها در فواصل طولانی‌تر و جک هدفون همراه شده‌اند تا محصولی کامل و درخور در اختیار کاربران قرار گیرد.

بهترین وسیله جانبی موبایل

بهترین وسیله جانبی موبایل در نمایشگاه فناوری لاس وگاس

آن چیست: ایرفون های وایرلس.

سازنده آن کیست: یک کمپانی تازه‌تاسیس استرالیایی به نام Nura.

چرا آن بهترین است: این از معدود هدفون ها با قابلیت شخصی‌سازی خودکار موسیقی متناسب با چگونگی شنیدن صدا توسط کاربران است. به علاوه، آنها را می‌توان نسخه کوچکتر هدفون‌های باکیفیت Nuraphone در نظر گرفت.

از چه زمانی عرضه می‌شود: Nuraloop قرار است از «اواخر سال جاری میلادی» از طریق وب‌سایت Nura به فروش رسد.

قیمت آن چقدر است: فعلا هیچ اطلاعاتی از قیمت نهایی در دست نیست.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این جون میده واسه چرخ سواری بذاری تو گوشت حال کنی